Dikatakan Sudah Mengandung, Ini Komen Balas Mengeejut Adik Neelofa, Ameera Khan

Personaliti media sosial, Ameera Khan yang menggunakan nama Instagram sebagai Little Miss Khan sering saja menjadi perhatian warganet.

Walau bagaimanapun, setelah kembali semula dengan mengaktifkan laman sosial miliknya itu, ramai mulai seronok kerana dapat mengikuti perkembangan adik kepada selebriti terkenal, Neelofa ini dimana dia juga merupakan seorang yang terkenal.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

live life in warm yellows 🌻

A post shared by Ameera Khan (@littlemisskhan) on

Pun begitu, selepas menyaktifkan akaun Instagram selama tujuh bulan, timbul pula spekulasi mengaitkan Ameera Khan yang dikatakan sudah bertemu teman hidup sehingga mengundang pelbagai komen namun, dia lebih memilih untuk tidak berbicara mengenai hal itu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

live life in warm yellows 🌻

A post shared by Ameera Khan (@littlemisskhan) on

Terbaru pula, satu komen ditinggalkan oleh Ameera Khan mencuri tumpuan warganet apabila ada yang bertanyakan adakah dia sedang pregnant lalu mengucapkan tahniah.

Ini kerana, sekeping foto dia mengenakan busana serba putih dan dikongsikan pula menerusi laman Instagram Meletop membuatkan Ameera Khan menjadi perhatian dimana perkongsian foto itu juga meraih ribuan tanda suka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sesuci di hening subuh sunyi, sesuci ….. (cuba sambung gais!) #MeleTOP . Repost @littlemisskhan

A post shared by MeleTOP (@meletop) on

Sementara itu, komen ucapan tahniah daripada individu terbabit turut mendapat perhatian Ameera Khan atau juga sinonim dengan panggilan LMK ini memberitahu bahawa dirinya belum berkahwin sekali gus menjawab persoalan tentang pregn4nt.

Menjenguk kelaman Instagram Ameera Khan, fotonya mengayakan busana serba putih itu turut meraih lebih 40 ribu tanda suka dan dalam pada masa yang sama, dia dihujani dengan pelbagai komen pujian orang ramai dengan kecantikannya itu.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dikatakan Sudah Mengandung, Ini Komen Balas Mengeejut Adik Neelofa, Ameera Khan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*