Dikatakan Menolak Cinta Azrel Ismail, Ini Reaksi Yang Mengejuutkan Dari Sharifah Husna

Sharifah Husna merupakan seorang pelakon baru wanita yang sedang meningkat naik dalam industri lakonan Malaysia. Beliau mula dikenali selepas mula membintangi drama Imaan dan beberapa drama popular seperti Raisha 2Seribu RinduPuteri Yang Ditukar dan Suri Katriana.

“Saya tak bersedia untuk menjalinkan hubungan serius. Saya fikir ini bukan masa yang sesuai, jadi lebih baik kami berkawan sahaja,” demikian maklum balas pelakon jelita, Sharifah Husna menjawab kenyataan Azrel Ismail, mereka tidak berkawan rapat lagi.

“Mungkin disebabkan saya tak selesa bercinta, tetapi ia bukan bermakna saya tidak selesa dengan Azrel. Kami okay saja, malah masih berkawan.

“Azrel, seorang lelaki yang baik. Bagi saya, Azrel sangat okay. Cuma, saya belum bersedia untuk bercinta dan tak tahu bagaimana mahu menangani situasi ini.

“Entahlah, mungkin saya rasa bukan masa yang sesuai. Buat masa ini, saya mahu fokus membantu keluarga, kerjaya dan diri sendiri. Saya mahu jaga dan menyayangi diri terlebih dahulu, sebelum saya menjaga dan menyayangi orang lain,” katanya kepada BH Online.

Husna dan Azrel mula rapat ketika membintangi dalam drama Puteri Yang Ditukar.

Meskipun usia pelakon kacukan Melayu, Pakistan, Afganistan, Arab, British, Portugis, Belanda dan Indonesia itu menghampiri 30 tahun, Husna berkata, dia tidak mahu terkejar-kejar dalam membina rumah tangga.

“Tiada apa yang perlu dikejarkan walaupun usia menghampiri 30 tahun. Saya percaya pada ketentuan jodoh, rezeki, aj4l dan mavt,” katanya.

Husna yang mula dikenali menerusi drama Mr Boss Miss Stalker dan Assalamualaikum Cinta itu berkata, dia gembira apabila kembali bekerja dengan menyambung penggambaran drama Bila Cupid Jatuh Cinta, esok.

“Saya tidak sabar bekerja selepas tiga bulan berehat. Diakui, saya tak sabar bekerja, tetapi dalam masa yang sama, perasaan takut tetap ada. Ketika berlakon, tak boleh pakai pelitup muka, jadi saya perlu lebih berhati-hati.

“Macam mana sekali pun, kehidupan perlu diteruskan. Saya perlu bekerja dan tak boleh pentingkan diri sebab kru produksi memerlukan pekerjaan. Kalau pelakon tidak mahu bekerja, bagaimana kru mahu mencari rezeki?

“Berlakon adalah tanggungjawab saya. Jadi, saya tawakal dan bekerja dengan mematuhi prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan. Saya kena lebih berhati-hati kerana tinggal bersama keluarga, bimbang membawa jangkitan kepada keluarga,” katanya.

Selepas penggambaran drama Bila Cupid Jatuh Cinta, Husna akan menyambung penggambaran drama Rudy Vs Julie.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Once i put on my headphone, my life becomes a music video! Awesome & Stylo by @edifier_malaysia ! Thanks so much 😍 #edifiermalaysia 🎧 📸 @mohamedainuddin

A post shared by Azrel Ismail 🇲🇾 (@azrelismail) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin. 2020 Eid but 2019 baju raya. Lenses from @lensesandlashes

A post shared by Sharifah Husna (@_sharifahhusna_) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: BH, IG AZREL, IG HUSNA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dikatakan Menolak Cinta Azrel Ismail, Ini Reaksi Yang Mengejuutkan Dari Sharifah Husna"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*