“Bernafas Kencang La Kakak-Kakak”, Alif Satar Tayang B0dy, Sekali Netizen Komen

Muhammad Alif bin Mohd Satar (lahir 19 September 1990) ialah seorang penyanyi, pelakon dan pengacara Malaysia.

Beliau mula dikenali setelah berjaya mendapat tempat ketiga dalam rancangan realiti TV One in a Million musim pertama sewaktu beliau berusia 16 tahun. Selain menyanyi, beliau juga berlakon dan mengacara. Alif bermula berlakon pada usia 14 tahun di dalam produksi West End London untuk teater muzikal Peter Pan The Lost Boys. Lakonan pertama beliau adalah menerusi drama Suria di Cordoba sebagai Rudy. Namun begitu, lakonan beliau mendapat tempat di hati peminat dan penonton adalah sebagai Ahnaf Wafiy dalam drama adaptasi novel Dia Semanis Honey.

Beliau banyak mengacarakan rancangan – rancangan di stesen televisyen Media Prima dan Astro bersama Shahrol Shiro,Sherry Al Hadad dan Zizan Razak.Beliau pernah dipilih oleh pengacara popular Datuk Aznil Haji Nawawi untuk mengacarakan rancangan Meletop terbitan Astro bersama Neelofa dan Nabil Ahmad pada tahun 2012.

Alif Satar mencvri perhatian warganet dilaman instagram dengan sekeping gambar tanpa baju.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Damn good weekend.. squeezed in some road cycling, mountain biking and tennis. A little body weight training this morning,feelin’ great💯💪🏽 Remember, it doesn’t get any easier, you just get better.😎 okay go! p/s This week nak kayuh mana?!

A post shared by Alif Satar™️ (@alifsatar) on

“Hujung minggu yang bagus. Berjaya membuat aktiviti berbasikal, naik gunung dan bermain tennis. Sedikit latihan berat badan pagi ini buat saya rasa hebat. Ingat, ia tidak bertambah senang tetapi anda yang menjadi semakin baik. Minggu ni nak kayuh mana?” tulis alif sebagai kapsyen. 

Alif memperlihatkan otot-otot di sekitar lengan dan bahu serta tidak ketinggalan bvlu dadanya dengan menggunakan foto versi hitam putih.

Ramai rakan selebriti dan pengikut yang teruja dan mengusik bulv dada Alif. 

KOMEN NETIZEN

 

Sehingga kini, foto tersebut telah mendapat hampir 31,000 tanda suka daripada warga Instagram. 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK, IG ALIFF, WIKIPEDIA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Bernafas Kencang La Kakak-Kakak”, Alif Satar Tayang B0dy, Sekali Netizen Komen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*