“Boleh dapat pen4mpar free dari Wawa Zainal” Aeril Zafrel Dedah Kelebihan Dating Dengannya

Aeril Zafrel (lahir Suhairil bin Sunari; 2 Disember 1988) merupakan seorang pelakon dan model lelaki Malaysia. Beliau mula dikenali menerusi watak Andi dalam siri TV Kisah Kaisara musim pertama. Kelibatnya juga dilihat dalam Senja Permai di Astro Prima, Durja NingsunCinta Jannah serta drama bersiri eksklusif Cerita Cinta Kita di TV3. Selepas itu, nama beliau mekar di arena perfileman dan sering memegang watak utama dalam drama bersiri seperti Jibril dan Mand4tori.

Selebriti terkenal ini mempunyai ramai peminat yang bukan sahaja mahu mengikuti perkembangan kerjayanya, Pelakon Aeril Zafrel sering sahaja menjadi perhatian menerusi laman sosial peribadinya seperti Twitter mahupun Instagram, 

Malah seperti yang diketahui warganet, dia juga sering membuatkan orang ramai terhibur dengan gelagatnya dilaman sosial dan menerusi Instagram miliknya pula dia kini mempunyai 4.6 juta followers. Nampaknya, pelakon ini juga sangat popular di media sosial sehingga orang ramai turut senang berseloroh dengannya.

Sehingga dia juga digelar sebagai President Tiktok, gara-gara sejak bermulanya Perintah Kawalan Pergerakan pada Mac lalu, dia aktif menghasilkan video-video TikTok yang menghiburkan orang ramai.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hmmm ntahla.apa la aku buat ni 😅😅 Day 1 quarantine #aerilhaylaquarantine #stayathome

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Walau bagaimanapun, satu perkongsian terbarunya di Instagram ini juga tak kurang lucunya apabila dia berkongsikan sekeping foto tentang kelebihan dating dengan Aeril Zafrel dimana dia turut memberikan respon terhadap senarai kelebihan berkenaan.

Antara kelebihan yang ditulis, tidak takut perasaan, menjaga orang dengan baik, bukan jenis cembVru dan terlalu lucu serta boleh dan akan menjadi gila sikit.

Pun begitu, ada pula peminat berseloroh dengan menambah kelebihan berkenaan dengan memberitahu bahawa dia seorang pengguna Tiktok yang popular.

“Bukan kaleng kaleng…,” respon Aeril Zafrel di Instagram

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bukan kaleng kaleng 😅😅

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

KOMEN NETIZEN

Dalam pada masa yang sama, warganet juga meninggalkan pelbagai reaksi lucu terhadapnya sehingga perkongsiannya itu turut mendapat lebih tiga ratus komen.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: HCL, WIKIPEDIA, IG AERIL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Boleh dapat pen4mpar free dari Wawa Zainal” Aeril Zafrel Dedah Kelebihan Dating Dengannya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*