“Sak4 Kita Tak Cukup Kuat” Shaheizy Sam K0ngsi Video, Sekali Isterinya Shatilla Melvin Komen

Kebeelakangan ini viral di media sosial semakin bermacam-macam. Terbaru iaitu Lathi Challenge, yang berawal dari lagu milik Weird Genius.

Lagu ini berjudul Lathi yang berhasil menarik perhatian pendengar musik Tanah air. Lathi pun menjadi salah satu lagu hits yang banyak didengarkan.

Lathi Challenge merupakan tantangan untuk seseorang yang harus berdandan dengan make up wajah yang berbeza dengan menggunakan latar lagu Lathi.

Konsep perubahannya yaitu dengan make up unik cenderung bertemakan h0ror. Banyak pengguna sosial media mengikuti challenge ini. Banyak hasil video yang begitu kreatif dan totalitas. Tak terkecuali para artis ini.

Lathi Challenge, antara cabaran internet yang menjadi bualan ramai sejak akhir-akhir ini. Mengambil inspirasi dari muzik video rasmi lagu Lathi nyanyian asal Weird Genius dan Sara Fajira, cabaran ini memerlukan seseorang itu membuat langkah demi langkah cara bersolek seperti biasa dan solekan kesan khas yang diakhiri dengan watak agak ser4m.

Terkini Shaheizy Sam k0ngsi video  tarik perhatian ramai

Komen Balas Shatilla Melvin

Komen Netizen :

Mantap abg sam😍😍🔥

Double chin masih membesar HAHAHHAHAHA

Macam bongok time buat “O” tu🤣🤣

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Instagram Shaheizy Sam

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Sak4 Kita Tak Cukup Kuat” Shaheizy Sam K0ngsi Video, Sekali Isterinya Shatilla Melvin Komen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*