“Jawablah Di Akh1rat Nanti” – Eleena Sui Bidas Isu Rendang Ketiak Alicia Amin

Pengacara dan pelakon, Eleena Sui tampil mempertahankan pelakon dan model Alicia Amin selepas segelintir pengguna media sosial melabelkan makanan yang dijualnya tidak halal.

Menurut Eleena, daging yang digunakan Alicia itu halal kerana dibeli daripada pembekal yang dipercayai di Instagram (IG) dan Pasar Chow Kit.

“Sumpah aku nak tergelak bila benda ni jadi. Sampai macam ni sekali ya mentaliti melayu kita? Okay bab penyediaan tu aku memang tak nak sentuh. Btw Alicia beli daging daripada pembekal yang dijamin HALAL. Mana aku tau? 

“Nah aku bagi bukti sekali. Dan alang alang aku boleh promote. Kalau tak caya halal ke dak, boleh mai singgah Pasar Chow Kit. Jawab lah korang di akh1rat nanti,” tulisnya.

Pendedahan itu dibuat menerusi laman Twitter miliknya dengan disertakan ‘screenshot’ perbualan Alicia ketika membuat tempahan daging.

Sementara itu, pelakon drama Suri Hati Mr. Pilot turut mendedahkan kebajikan yang dilakukan Alicia yang tidak dikongsikan kepada khalayak ramai.

“Ni lagi satu, dia juga sedekah kepada anak yatim seramai 100 pax, kau hado? Tulah, jangan dok kutvk je reti. Tengok diri sendiri dulu ya tuan tuan dan puan puan,” tulisnya lagi.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Jawablah Di Akh1rat Nanti” – Eleena Sui Bidas Isu Rendang Ketiak Alicia Amin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*