7 Artis Hollywood Ini ‘Taste’ Dengan Orang Arab, Ada Yang Rela Pelvk Islam!

Rata-rata peminat sudah mengetahui, artis kacak Zayn Malik menjalin hubungan dengan wanita keturunan Arab iaitu Gigi Hadid. Namun, bukan hanya Zayn yang mempunyai hubungan istimewa dengan orang Arab. Beberapa selebriti Hollywood ini juga telah menunjukkan keakraban mereka dengan seseorang dari negara itu.

Dengan daya tarikan yang tersendiri, hubungan mereka juga dikatakan bertahan lama selama beberapa tahun. Nak tahu siapa, jom lihat 

1.Britney Spears kini menjalinkan hubungan istimewa bersama Sam Asghari. Mereka berdua dilihat sibuk melakukan pelbagai jenis latihan kecergasan dan berkongsi di laman Instagram. Adalah diketahui bahawa Sam adalah pelatih kecergasan berdar4h Iran. Pasangan ini juga nampak serasi apabila kedua-duanya mempunyai makanan kegemaran yang sama, Sushi.

2. Siapa tak kenal dengan model terlajak seeksi ni! Kourtney Kardashian dikatakan bercinta dengan bekas peninju Algeria, Younes Bendjima pada tahun 2017. Namun, pada bulan Disember 2019 bekas kekasihnya itu dilaporkan kembali dekat dengan Kourtney. Malah mereka terlihat bersama dalam foto perayaan Krismas. Bukan hanya itu, pada bulan Ramadhan yang lalu, Kourtney mengucapkan salam Ramadan kepada Younes.

3. Penyanyi yang pernah disamakan dengan wajah pelawak Shaiful kumpulan Zero ini, pernah bercinta dengan Hassan Jameel selama tiga tahun. Namun, hubungan mereka telah gagal pada Januari 2020 dan hingga kini Rihanna belum dilaporkan belum ada kekasih baru. Hassan dilahirkan di Arab Saudi dan dia adalah seorang jutawan terkenal. Ketika masih bercinta, Hassan sangat memperhatikan Rihanna dan selalu melindunginya seperti pengawal peribadi.

4. Zayn Malik telah menjalin hubungan cinta dengan Gigi Hadid selama bertahun-tahun. Malah, pasangan ini juga sedang menunggu kelahiran anak pertama mereka yang dikhabarkan akan dilahirkan pada bulan September.

Diketahui bahawa Gigi mempunyai dar4h Palest1in dan dia sering menyuarakan sokongannya terhadap masalah yang dihadapi oleh rakyat Palestin. Malah, Gigi juga pernah hadir di majalah Vogue Arabia untuk temu ramah yang berkaitan dengan konflik Palestin.

 

5.Janet Jackson telah berkahwin dan dikurniakan dua orang anak bersama Wissam Al Mana. Diketahui bahawa Wissam adalah ahli perniagaan Qatar dan melamar Janet hanya dua tahun setelah mereka bertemu. Tetapi sayangnya, pasangan itu terpaksa berpisah setelah lima tahun berkahwin.

6. Lindsay Lohan telah menunjukkan minat dan kecintaan terhadap Islam setelah dia bercinta dengan seorang lelaki Arab Saudi. Malah, dia juga menghabiskan lebih banyak masa di Timur Tengah dan mempunyai banyak rakan Muslim.

“Rakan karib saya adalah orang Saudi. “Dia memberi saya salinan Al-Quran dan saya membawanya ke New York kerana saya belajar,” kata Lindsay, yang dipetik oleh Murai MY dari About Her pada 2 Jun 2020.

 

 

7. George Clooney berkahwin dengan peguam Lubnan-Britain, Amal Alamuddin pada tahun 2014. Pelakon Batman & Robin juga dikurniakan kembar bernama Amal dan Talia. Hingga kini, George masih aktif dalam dunia hiburan dan dia baru sahaja menyuarakan anti-perkauman atas kemat1ian George Floyd.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "7 Artis Hollywood Ini ‘Taste’ Dengan Orang Arab, Ada Yang Rela Pelvk Islam!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*