Linda Rafar sam4n Dokter RM1 juta

KUALA LUMPUR – Pelakon dan penyanyi, Linda Rafar memfailkan sam4n dan tuntutan rugi sebanyak RM1 juta kepada pengamal perub4tan yang didakwanya telah membuat hantaran berunsur fitn4h terhadapnya di laman media sosial.

Pelakon tersebut menerusi jurucakapnya, Saiful Ridzuan berkata, tindakan mahk4mah itu dibuat selepas tuntutan permohonan maaf daripada Linda sejak tahun lalu tidak diendahkan oleh doktor yang dikenali sebagai Rusyainie Ramli.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ya allah patut la budak2 suka @smiggle_asia linda pon dah syok duk dlm ni.. sampai brg girls pon linda borong.. 🤪 siapa suka mask zeralife ni bole dm cepat k.. 🤍

A post shared by Linda Rafar (@lindarafarr) on

Anggota kumpulan Elite itu mendakwa Rusyainie menerbitkan hantaran p4lsu dan fitn4h yang banyak di media sosial mengenai penyanyi itu dengan menyatakan Linda telah menjual produk samp4h.

“Selebriti itu kini berusaha untuk membersihkan nama beliau melalui proses pengadilan di mahkamah. Salinan sam4n tersebut telah dimeterai di Mahkamah Sesyen Shah Alam pada minggu ini,” katanya menerusi kenyataan.

Linda Rafar atau Azlinda Rafar, 42 memfailkan sam4n tersebut melalui firma guaman Hafarizam, Wan dan Aisha Mubarak.

Dalam pada itu peguam kepada Linda Rafar iaitu Wan Azmir Wan Majid menerusi kenyataan yang sama berkata, Dr. Rusyainie Ramli menyebarkan pernyataan p4lsunya dalam keadaan sedar dan dengan sengaja mahu mencemarkan imej, reputasi dan jenama peribadi pelakon itu. 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : – MalaysiaGazette

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Linda Rafar sam4n Dokter RM1 juta"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*