Bapa Tiri Dah Kahwin Lain. Iqbar Muatnaik Status Apa Yang Terjadi, Sekali Ramai Artis Masuk Komen

Berita tentang Mohamed Iqbar Hakim Jasman, 20, iaitu anak lelaki kepada pengasas kosmetik Dnars Skincare didkwa di mhkamah atas tudvhan mengvgut bapa tirinya menarik perhatian orang ramai.

Ia susulan kisah pem3rgian ibu kepada Iqbar iaitu Faziani Rohban, pengasas Dnars yang men1nggaI dnia dalam kmI4ngan jalan raya pada May tahun lalu masih lagi melekat di ingatan orang ramai.

Ugvtan Iqbar terhadap bapa tirinya menerusi Whatsapp berbunyi; ” Papa ingat deh kalau adik ore m4ti, ore g panc#ng belako”.

Orang ramai mula tertanya-tanya apakah konflik yang sedang berlaku antara Iqbar dengan bapa tirinya.

Malah menerusi laporan Hmetro semalam juga ada menyebut nama Nurulain Syahirah Mat Hasmuni iaitu isteri kepada bapa tiri Iqbar, Ahmad Shah Rizal Ibrahim.

Perkongsian terbaru Iqbar di Instagram turut mencvri perhatian ramai.

” Mummy… abg minta maaf kerana belum sempat melawat Mummy selepas abg dibebaskan polis. Peguam tidak benarkan abg pergi jauh dari kawasan ni, kerana bila-bila masa akan didkwa di mahk4mah.

” Mummy, esok abg akan did@kwa di mahk4mah Jalan Duta. Mummy jangan risau. Abg akan steady untuk hadapi semua cabaran ini.

” Semua orang berdiri belakang abg. Semua sahabat-sahabat Dnars ada dikiri kanan abg. Semua ahli-ahli keluarga Mummy berdiri belakang abg. Kawan yang betul-betul kawan support habis-habisan..

” Tak mengapalah Mummy, kebenaran pasti datang. Keadilan pasti menjelma. Cahaya keadilan sudah mulai kelihatan walaupun sayup-sayup di hujung terowong. Arwh baik ramai sayang.

” Al-Fatihah untuk bondaku tersayang.” tulis

Dapat reaksi dari kenalan termasuk selebriti

Sementara itu, luahan Iqbar itu bukan sekadar mendapat reaksi dari warganet malah kenalan baik dari golongan selebriti.

Sherry Ibrahim: “Mummy will be so proud of you. Doa banyak-banyak dan Please stay strong. Kak Sherry doakan semoga ALLAH swt permudahkan segala urusan you.Take Care”

Fatin Afeefa: “Stay strong bar. semoga allah permudahkan. f1ght!”

Hanez Suraya: ” Stay strong dik… Semoga dipermudahkan”

Erry Putra: “Allah always with u my bro n im always surport u”

Dalam entri berlainan, turut dilihat komen jutawan kosmetik Dato Sri Vida yang juga dikenali sebagai sahabat perjuangan arwh Faziani dalam bidang kosmetik.

” Nak simpan atau pendam? Bila tahu berita ni saya rasa luruh j4ntung. Apa yang mampu saya buat tadi, saya solat hajat lepas Zohor, doa agar Iqbar kuat. Terlebih emosi pula terbayang bila kat situ mummy Iqbar ada sekali tengok Iqbar. Moga kuat dan tabah” komen Vida

Terdahulu Iqbar mengaku tidak bersaIah selepas pertudvhan terhadapnya dibacakan di hadapan Majistret S Mageswary di Mhkamah Majistret Kuala Lumpur, atas pertudvhan mengugvt bapa tirinya melalui WhatsApp.

Dia ditvduh melakukan kesIahan itu di pusat beli-belah di Jalan Bukit Bintang Kuala Lumpur pada 8.45 malam, 15 Jun lalu.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: Asia Kini

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Bapa Tiri Dah Kahwin Lain. Iqbar Muatnaik Status Apa Yang Terjadi, Sekali Ramai Artis Masuk Komen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*