Eyka Farhana berbalas komen ‘iloveyou’ cvri tumpuan peminat,

Lebih kerap berkongsikan perkembangan kerjaya, ternyata satu perkongsian foto dari pandangan belakang, kelihatan Eyka Farhana bersama seorang lelaki yang tidak ditunjuk wajahnya telah menimbulkan pertanyaan dari peminat sehingga membuatkan mereka memberikan pelbagai reaksi terhadap selebriti jelita ini dengan komen ‘sweet’.

Walau bagaimanapun, sebelum ini pernah kec0h tentang hubungan pelakon ini dengan bintang bola sepak, Akhyar Rashid membuatkan juga warganet meneka bahawa lelaki dalam foto terbaru dimuat naik itu adalah dia.

Menerusi perkongsian sekeping foto, Eyka Farhana atau nama sebenarnya, Wan Atiqa Farhana Wan Sarmizi dan lelaki ini sedondon mengayakan pakaian belang-belang dilaman Instagram miliknya, Eyka menerima ribuan tanda suka sehingga mencecah hampir 70 ribu dalam masa yang sekejap.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

⚫️⚪️

A post shared by EF ✨ (@eykafarhana) on

Tidak menulis sebarang kapsyen, warganet meninggalkan pelbagai reaksi positif terhadap mereka diruangan komen dan ternyata, Akhyar Rashid sendiri turut memberikan maklum balas terhadap Eyka Farhana.

Lebih mencuri tumpuan peminat, Akhyar Rashid dan Eyka Farhana dilihat berbalas komen ‘sweet’ sekali gus menguatkan teka teki peminat terhadap mereka.

“Buat pondok dari kayu, saya nak cakap iloveyou.”

“Haha ni yang lemah ni. (Belai rambut nampak kutu, i love you too”


Dalam pada itu, disoal mengenai foto berkenaan tentang dari pandangan dihadapan pula, berikut jawab ringkas dari pelakon drama Budak Tebing ini disamping menerima pelbagai reaksi warganet tentang perkongsiannya itu.

“Bersemut beb”

Ikuti juga kisah-kisah menarik dibawah ini yang dapat dilihat pelbagai gelagat lucu mencuit hati

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Eyka Farhana berbalas komen ‘iloveyou’ cvri tumpuan peminat,"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*