“D4da Saya Leper Tapi Lebih Besar Dari..” – Sharifah Sakinah

Baru-baru ini hangat diperkatakan apabila Sharifah Sakinah memuat naik fotonya memakai gaun sekksi menampakkan bahagian d4danya. Rata-rata netizen seakan terkejut dengan foto yang dimuat naik itu, malah ada yang meminta untuk memadamnya.

Malah, ada netizen bertanyakan adakah suaminya tidak mar4h berkongsikan berkenaan. Tidak kurang juga, posting berkenaan turut dihujani dengan komen lcah serta ada yang mengkrit1ik saiz buah d4danya yang bersaiz kecil.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Let the sunshine in 🌞

A post shared by Sharifah Sakinah Al-Khaired (@sharifah_sakinah) on

Tampil bersuara mengenai foto tersebut, Sakinah mengatakan mengapa perlu sibuk tentang rumah tangga orang dan jika netizen tidak suka boleh sahaja unfollow akaunnya di Instagram.

Mengulas mengenai komen netizen yang mengkri1tik d4danya leper, Sakinah berkata tidak baik menghi1na tubvh badan seseorang dan turut memberikan kata-kata pedas kepada mereka yang menghi1na fizikalnya.

“Kenapa deorang nak sibul hal rumah tangga orang. Butang unfollow ada dekat atas tu. Kalau tak tahu saya boleh ajar.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

☀️

A post shared by Sharifah Sakinah Al-Khaired (@sharifah_sakinah) on

“Saya baca sebahagian komen, ada yang cakap d4da saya leper. Sebenarnya tidak boleh mengh1ina fizikal orang lain tubvh badan. Tak baik jugakla sebab sekksi kan. Tapi sekurang-kurangnya lebih besar dari otak korang,” katanya.

Dalam pada itu, Sakinah mengakui kesilapannya kerana memuat naik gambar berkenaan. Ditanya mengapa tidak memadam gambar berkenaan, Sakinah berkata dia sudah melakukan kesalahan tersebut dan tidak langsung menegakkan tindakkannya itu.

“Takkan korang tak tahu saya suka perhatian? Nak tegakkan pun tak boleh. Saya tahu saya salah dan saya tidak lawan serta tidak menegakkan dengan berkata “Ini hidup saya”, “Itu antara saya dengan Tuhan”, saya tak pernah cakap macam tu.

“Lebih bagus dengan hanya meminta maaf sahaja. Pintu taubat masih terbuka dan saya minta semua orang untuk mendoakan saya jadi yang lebih baik,” katanya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“D4da Saya Leper Tapi Lebih Besar Dari..” – Sharifah Sakinah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*