“Dari kerugian, baiklah memaafkan”.. – Penny Salman

Beberapa hari sebelum ini netizen dikejutkan dengan kisah kemelut rumahtangga seseorang usahawan yang dil4nda tavfan angkara artis cantik Alya Iman.

Rumah tangga usahawan tersebut dikatakan g0yah serta ret4k menanti bel4h dan kesal4han utama pastilah ditunding pada orang ketiga tersebut.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A little selfie won’t hurt, rite? 💞 August 3rd 2020

A post shared by Penny Salman (@pennysalman) on

Setelah beberapa siri pembongk4ran kecur4ngan si suami yg berjaya dibongk4rkan oleh si isteri, maka orang ketiga pula tegar mengundurkan diri. Namun, nasi sudah menjadi bubur, a1b orang ketiga tersebut sudahpun tersebar serata ceruk alam. Isteri mana tegar membiarkan sahaja suami dir4mpas bukan?

Hari ini, kelihatan isteri usahawan terkenal tersebut Penny Salman telahpun memuatnaik gambar mesra dengan suami tercinta, seolah2 tiada apa2 ribut yang melanda rumah tangga mereka.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My world 💞

A post shared by Penny Salman (@pennysalman) on

Begitulah seorang wanita,.disak1ti namun tetap teguh memaafkan demi sebuah perhubungan dan ikatan pernikahan yang suci. Mungkin anak-anak adalah alasan yg paling kukuh untuk memaafkan segala silap dan keterlanjuran.

Ada juga khabar angin yang mengatakan, lubuk emas jangan ditinggalkan.. rugi! Mungkin itulah yang dilakukan oleh Penny Salman. Memaafkan itu lebih baik dari kerug1an lubuk emas.. Apa-apa pun, kita doa lah yang terbaik untuk pasangan ini ya?

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Ig Penny Salman

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Dari kerugian, baiklah memaafkan”.. – Penny Salman"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*