“Delete atau saya ambil tindakan” – Lelaki Diugvt DS Aliff Syukri Sebab Kngsi Pengalaman Burvk Dekat Resort?

Selain usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri juga mempunyai beberapa bisnes dalam bidang lain termasuklah pelancongan. Bagi yang tidak tahu, Aliff Syukri memiliki tempat penginapan iaitu Sugeh Hill Resort yang terletak di Janda Baik, Pahang.

Bertemakan ala kampung namun mempunyai konsep mewah, memang ramai dah pernah pergi menginap di tempat ini termasuklah selebriti.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lawa tak?? Beginilah rupa pemandangan dari luar shalet @sugehhillresortjandabaik

A post shared by Sugeh hill resort janda baik (@sugehhillresortjandabaik) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Terlalu ramai yang bertanya unit yang Datin Seri @vieshantiekhan duduk tempoh hari Yang boleh memuatkan sehingga 20 orang .. Untuk makluman korang.. rumah ini diberi nama Sundal malam di mana unit ini adalah unit paling termahal yang berharga rm1400 untuk hari biasa dan rm2800 untuk hari cuti .. Apa yang istimewa mengenai unit ini adalah unit ini berhampiran dengan sungai dan mempunyai bilik karokenya sendiri selain itu rumah ini juga dilengkapi dengan dapur, masin basuh, air coway, dan bersize besar iaitu hampir 7000sft❤️❤️ . . Call/Whatsapp segera 012-3278133 untuk sebarang pertanyaan dan tempahan Tempahan online www.sugehhillresort.com

A post shared by Sugeh hill resort janda baik (@sugehhillresortjandabaik) on

Namun, seorang netizen berkongsi di Facebook baru-baru ini tentang pengalaman kurang memuaskan yang dirasainya ketika bercuti bersama keluarga di tempat penginapan milik Aliff Syukri itu.

Kena ugvt dengan Aliff Syukri

Bagaimanapun, menurut tuan empunya badan bernama Abudi Alsagoff itu dia telah mendapat ugvtan daripada Aliff Syukri selepas berkongi tentang pengalamannya.

Menerusi Twitter, Abudi telah menunjukkan beberapa screenshot mesej yang diterimanya dari Aliff Syukri yang meminta dia pad4m posting tersebut.

Peti ais ada lip4s, sampah tak kemas, bilik tak ditukar cadar…

Itulah antara beberapa perkara yang kurang memuaskan dikongsikan Abudi di entri Facebook di mana dia turut tunjukkan beberapa gambar-gambar bukti ketika di tempat penginapan tersebut.

Tempat besar dan cantik. Tapi tu la kesian maintainance dan customer service perlu diperbaiki.”

Berikut adalah perkongsiannya di Facebook:

Patutnya perbaiki kelemahan tapi ugvt pula..

Menurut Abudi, tidak sangka Aliff Syukri akan mengugutnya untuk padam semula posting tersebut sedangkan seharusnya dia patut fokus untuk baiki beberapa isu yang diterima daripada review tetamu terutamanya sikap staf yang tidak profesional.

Ini adalah antara mesej yang diterima Abudi daripada Aliff Syukri melalui direct message di Instagram. Aliff Syukri mendakwa dia mempunyai rakaman video CCTV yang menunjukkan bukti attitude Abudi ketika berada di sana.

Baca perkongsian Abudi melalui Twitter atau Facebook.

Korang pernah pergi bercuti dekat Sugeh Hill?

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : LobakMerah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Delete atau saya ambil tindakan” – Lelaki Diugvt DS Aliff Syukri Sebab Kngsi Pengalaman Burvk Dekat Resort?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*