Dulu Sokong Sekarang Tidak Lagi, Bekas PA Aliff Syukri Buka Mulut Tentang Perangai Sebenar Aliff Syukri

Bekas pekerja usahawan kosmetik, Melati Abd Ghani tampil bersuara berhubung isu resort kot0r seperti yang tul4r di media sosial baru-baru ini.

Kata Melati, tindakan untuk berlawan dengan menyal4hkan semula pelanggan resort berkenaan tidak wajar.

“Ni bod0h punya orang, dah memang tempat ko kot0r, customer complaint. Lepas tu ko nak salahkan customer dah kenapa? Customer is right.

“Bila customer complaint mintalah maaf dan perbaiki, bukan salahkan customer. Adui macam mana punya mentalitilah…

“Sudah-sudahlah tu cakap tak terkesan dengan kata-kata netizen tapi baru seorang customer complaint dah bitter.

“Belajarlah yang ada pada orang lain lebih hebat dari dir kita, terima pendapat orang lain, turunkan ego. Sudah-sudahlah tu bangga diri.

“Kalau staff ko bolehlah paksa suruh sump4h bagai, ini customer ko suruh bersump4h bagai walaupun benda tu tak betul. Simpan sikit bangan tu boleh tak,” tulisnya menerusi Instagram Story pada Selasa.

Terdahulu, tular dakwaan seorang atlet parkour yang terkilan dengan servis dan kebersihan sebuah resort milik usahawan kosmetik terkenal tanah air.

Selepas pended4han berkenaan, usahawan kosmetik berkenaan difahamkan telah menghubunginya meminta untuk memadamkan posting terbabit sebelum tindakan diambil.

Manakala, Datuk Seri Aliff Syukri pada Selasa tampil mended4hkan rakaman kamera litar tertutup aktiviti dan sikap keluarga pelanggan terbabit yang tidak menjaga adab dan etika di resort miliknya.

Sementara itu, mengulas mengenai situasi terbabit, kata Melati adalah normal untuk kanak-kanak berlari-lari sama seperti anak-anak usahawan berkenaan.

“Alahai nak cakap anak orang berlari-larilah, tak reti duduk diam. Eh anak dia pun kalau pergi mana-mana pun lasak juga, berlari, sampai pecah pasu hotel.

“Biasalah budak-budak memanglah macam tu lasak.

“Yang seorang lagi tu duduk back up dia siap posting video sebab dia ada job di sana. Tak apa belum kena batang hidung dia lagi.

“Nanti dah kena tengoklah yang si back up tu meroyan macam mana,” tambahnya.

Melati sebelum ini pernah mendedahkan dia telah diberhentikan tugas dengan usahawan kosmetik itu selepas setia berkhidmat sekian lama.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber :Transformasi

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dulu Sokong Sekarang Tidak Lagi, Bekas PA Aliff Syukri Buka Mulut Tentang Perangai Sebenar Aliff Syukri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*