“Kamu Sepatutnya Ada Di Perkahwinan Saya…”- Neeta Sedih Kehilangan Sandra

Penyanyi Neeta Manisha sedih kehiIlangan sahabatnya, Sandra Dianne yang meninggal dunia pada awal pagi tadi selepas berada di  Unit Raw4tan Rapi (ICU) Hospital Putrajaya dan dilap0rkan berada dalam keadaan krIitikal sejak Sabtu.

Neeta berkata banyak lagi perkara yang mahu dilakukan bersama Sandra yang juga peserta Big Stage 2020, namun ia sudah terlambat.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

17.7.2020 • Friday • HANYA MIMPI MUSIC VIDEO Who’s excited!? @teamneetamanis @narrecords

A post shared by neeta 🍬 • @iamneeta3 (@neetamanis) on

“San (Sandra), apakah saya buat menulis ini? Kamu sepatutnya berada di perkahwinan saya dan menari, kamu sepatutnya belanja saya bila kamu masuk peringkat akhir Big Stage. Kamu sudah lalui pelbagai perkara yang hebat dalam hidup mu tetapi sekarang kamu berad ai tempat yang terbaik.

“Sentiasa gembira San, sentiasa gembira berada di syurga. Doakan kawan kamu di sini baik-baik, beri kami kekuatan dan kasih sayang,” katanya .

Neeta meluahkan perasaannya itu di akaun Instagram miliknya.

Menerusi entri tersebut, dia memuat naik foto hitam putih di hospital yang difahamkan melawat arw4h Sandra.

Menurut Neeta, Sandra merupakan sahabat yang baik dan ia satu kehilangan besar buatnya.

“Kita lepak hampir setiap masa tapi tidak pernah sekali ambil gambar bersama. Dia seorang yang sangat ‘chill’ dengan saya, tak perlu post apa untuk buktikan kami kawan.

“Kamu terbaik San, sumpah aku bengang sebab kau tinggalkan aku awal, aku akan rindu kau San, but please greet me when it’s my turn.

“Saya rinduukan kamu San, Saya akan rindu kita punya sesi lepak bersama. Saya rindukan keyakinan kamu bila menyanyi di hadapan kawan kamu.

“Saya rindukan tomb0y vibrs kamu sebabab saya pun bukan girlish sangat, adanya kamu sebagai kawan satu penghargaan untuk saya. Saya akan merindui kamu. Saya dan kita semua sayang kami. Dan jangan lupa lepak dalam mimpi saya,” katanya lagi.

Pada Sabtu, Sandra atau nama sebenarnya Alessandra Dianne Ampuria, 26, terlibat dalam satu kem4langan kereta di Lebuhraya Damansara-Puchong (LDP) ketika menuju ke Putrajaya International Convention Centre (PICC) bagi tujuan rehersal.

Difahamkan, kejadian berlaku apabila kereta yang berada di depannya berhenti secara mengejuut.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

San, what am i doing writing this? You were suppose to be at my wedding dancing ur ass off, you were suppose to belanja me when you masuk final bigstage, you were destined for so many great things but you are now in a better place❤️ Stay happy San, be happy in heaven, wish your friends down on earth well, give us strength, send us love. We lepak almost all the time but never took pictures cus she was super chill with me, tak perlu post to prove we were friends. Kamu terbaik San, sumpah aku bengang sebab kau tinggalkan aku awal, aku akan rindu u San, but please greet me when it’s my turn. I’ll miss you San, i’ll miss our sessions & lepak days, i’ll miss your confidence singing in-front of friends, i’ll miss your tomboy vibes cus i was not the girliest girl, having you as a friend was a honour. Ill miss you. I love you, we love you. And please lepak with me ok in my dreams.

A post shared by neeta 🍬 • @iamneeta3 (@neetamanis) on

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kamu Sepatutnya Ada Di Perkahwinan Saya…”- Neeta Sedih Kehilangan Sandra"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*