“Budak-budak saya tak layan… ” – Johan As’ari

PELAKON Johan As’ari mendedahkan dia kerap menerima mesej lamaran daripada pengikut di laman Instagram yang menyatakan hasrat mahu menjadikannya calon suami.

Bukan sahaja wanita dewasa, malah ada juga dalam kalangan pelajar sekolah yang turut mencuba nasib dan berharap dapat menjalinkan hubungan istimewa dengan pelakon drama Juvana ini.

“Orang biasa ajak kahwin tu biasalah… tapi ada juga budak sekolah berumur 15 tahun ajak kahwin. Tapi biasalah budak-budak, saya tak layan cuma balas dengan senyuman sahaja.

“Saya anggap itu perkara normal dalam fasa mereka untuk meminati seseorang, nanti apabila dah besar mereka sendiri tahu kawal keinginan… budak-budak biasalah teruja lebih!

Johan akui berdepan cabaran mengekalkan populariti sebagai pelakon.

“Saya tak mar4h atau nasihat mereka sebab takvt nanti terasa hati. Bagi saya lebih baik mereka minat artis Malaysia daripada gi1lakan artis luar dan buat benda lain yang salah,” katanya kepada mStar.

Hampir 10 tahun bergelar anak seni, Johan mengakui berdepan cabaran dalam mengekalkan kariernya sebagai pelakon.

Dalam hal ini, aktor berusia 33 tahun ini berkata, dia perlu bijak mempromosikan diri dan bersedia dengan kehadiran ramai muka baharu yang berbakat besar.

 

Selama lima tahun kerjaya seni saya berada di kemuncak, saya terima pelbagai tawaran back to back dari semua stesen televisyen.

JOHAN AS’ARI

PELAKON

“Saya tak rasa diri saya popular… tapi saya akui sejak tahun 2013, selama lima tahun kerjaya seni saya berada di kemuncak. Saya terima pelbagai tawaran back to back dari semua stesen televisyen.

“Lima tahun pertama itu saya umpama pisang goreng panas dan selepas itu tawaran semakin perlahan… benarlah kata Datuk Rosyam Nor, saya kena rangka perancangan untuk terus kekal dalam industri.

“Saya tak salahkan sesiapa dalam hal ini kerana ini semua terletak pada kita macam mana nak promosikan diri. Saya sedar pada waktu ini saya perlu usaha untuk terus terus berjuang dalam industri,” ujarnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Budak-budak saya tak layan… ” – Johan As’ari"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*