Al Fatihah, Takziah Buat Keluarga Arwh. Isteri Ajak Shiro Sedih Atas Berita Ini, Shahrul Hakimi Anak Muridnya Meningg4l Dunia

ISTERI kepada penyampai radio Suria FM Ajak iaitu Afifah Amin meluahkan perasaan sedih atas pemerg1an anak muridnya, Muhammad Shahrul Hakimi Mohd Harith pada petang, Selasa.

Afifah berkata dia sempat bertemu dan merakam foto remaja itu pada sebelah pagi sebelum arwh terlibat dalam kem4langan.

Menerusi laman Instagram miliknya pada Rabu, Afifah menyifatkan arwh seorang yang baik serta tidak pernah bercakap k4sar terhadap dia dan guru yang lain.

 

Berbual dengan saya pun dia tersebut nama arw4h kimi.

AJAK

PELAWAK

“Al-Fatihah buat anak muridku… Muhammad Shahrul Hakimi Mohd Harith. Tenanglah dikau di sana. Baik tingkah-lakunya… tak pernah berkasar suara.

“Bila diusik senyum ke telinga. Semoga dipermudahkan dikau ke syurga. Ini gambar pagi sebelum kem4langan petangnya. Nanti tarik cikgu ke syurga ya nak,” katanya.

Afifah merupakan seorang guru di sebuah sekolah menengah di Kota Damansara, Petaling Jaya.

Ruang komen di perkongsian tersebut dipenuhi ucapan takziah netizen yang mendoakan r0h arwh ditempatkan dalam kalangan orang beriman.

Ajak berkongsi foto isteri dia menziarahi pus4ra arwah anak muridnya.

Dalam pada itu, Ajak atau nama sebenarnya Mohd Hanaffi Razak memberitahu isterinya masih dalam keadaan bersedih sejak mendapat perkhabaran tersebut.

“Pagi semalam (Selasa) baru dia jumpa anak murid dia. Sebelah petang dapat khabar anak murid dia meninggal kem4langan. Dari semalam dia sedih.

“Sampai berbual dengan saya pun dia tersebut nama arwh Kimi. Katanya arwah seorang yang baik, murah senyuman dan tak pernah melawan guru.

“Itu yang buatkan cikgu-cikgu dia sedih bila dia pergi. Semoga ditempatkan bersama insan yang beriman. Al-Fatihah Muhammad Shahrul Hakimi Mohd Harith,” kata Ajak.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Al Fatihah, Takziah Buat Keluarga Arwh. Isteri Ajak Shiro Sedih Atas Berita Ini, Shahrul Hakimi Anak Muridnya Meningg4l Dunia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*