Dengar Je Nak Kene Saman, Eira Aziera Kini Kembali LIVE Dengan Gaya Terbaru

Eira kelihatan Semakin maatang

Jika tengok klip video terbaru Eira nampak lebih baik cara bercakapnya. Mungkin kes1lapan sebelum ini telah mengubah dirinya ke arah lebih baik.

Wargamaya diseeru untuk sentiasa memberikan kata-kata yang baik. Apa beza kita dengan dia sekiranya kita juga menghambvrkan kata-kata keesat.

Sokong dari peminat

Ini (Video Baru) Influencer ini semakin Sopan Bercakap, Ramai Sokong Eira Berubah

Jika dilihat diruaang k0men klip video tersebut ramai yang sudah menyokong Eira untuk berubah dan sentiasa jadikan apa yang lalu sebagai pengajaran bagi diri dia.

Alhamdulillah..Harap kita pun sama-sama lah menyokong orang ke arah kebaikan. Siapa kita untuk nak terus menghvkvm orang. Dan sampai bila kan? Jom kita sebarkan positive vibe ini yaa.

Jom tonton klip rakaman terbaru

Suharnizan bersuara

Terdahulu, Suharnizan dengan ditemani peguamnya, Mohd. Rasheed Hassan membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Johor Bahru Selatan berhubung perbuatan wanita itu.

Dalam pada itu, Suharnizan berkata, kejadian itu berlaku selepas dia meninggalkan satu komen ketika wanita berkenaan melakukan Facebook Live pada pukul 10 pagi, 18 Ogos lalu.

Katanya lagi, tanpa disedari Noorazira telah membalas komen itu secara langsung di akaun Facebook milik personaliti berkenaan yang berbaur ‘b0dy shaming’.

” Oleh itu, saya telah mendapatkan nasihat peguam untuk meminta untuk membuat tuntutan sivil kepada Noorazira,” katanya.

Dalam pada itu, Mohd. Rasheed berkata, pihaknya telah menghantar notis tuntutan sivil kepada personaliti terlibat pada hari ini.

Beliau berkata, antara tuntutan itu adalah Noorazira diminta untuk meminta maaf secara terbuka dan membayar kos pam-pasan serta ga-nti ru-gi dalam tempoh 14 hari.

” Jika dia gagal berbuat demikian, kita akan membawa kes ini untuk tindakan s4man di mhkamah,” katanya.

Terdahulu, dalam video yang tular Eira Aziera telah memaaki ham-un Suharnizan dengan menyebut perkataan ‘b#bi kuning’ hanya kerana komen wanita tersebut tidak berpihak kepadanya.

Suharnizan Md Sidek berkata, dia menerima sokongan dari ramai warganet yang berpihak kepadanya.

” Terima kasih diatas sokongan semua, maafkan saya kerana tidak sempat utk membalas pm satu persatu kerana terlalu banyak notifications masuk ketika saya bangun utk solat subuh td..

” Kepada Eira Aziera, kuasa viral anda itu sebenarnya banyak membuka aiib anda sendiri..

” Sejak hari pertama anda v1ral saya sehingga kini 98% pm saya adalah yang tidak suka kepada kamu, hanya 2% sahaja penyokong kamu..

” Saya tak mahu membuka aiib kamu, tetapi harus kamu ingat allah tidak pernah tidur..”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Dengar Je Nak Kene Saman, Eira Aziera Kini Kembali LIVE Dengan Gaya Terbaru"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*