Gara2 Ditudvh ‘Kaki Mabvk’, Ini Yang Terjadi Pada Ara Johari

PENGALAMAN berdepan kontr0versi melibatkan dakw4an yang agak ker4s iaitu ‘kaki mabvk’ pada Ogos lalu cukup memberi pengajaran kepada penyanyi Ara Johari.

Biarpun tidak pernah menjangkakan bakal berdepan dengan isu tersebut namun Ara atau nama sebenarnya Nurfarrah Izzatie Johari bersyukur kerana mempunyai keluarga yang sentiasa memberi semangat kepadanya.

“Saya tahu apabila dah ceburi dunia hiburan pasti akan berdepan dengan kontr0versi tapi saya tak jangka akan sampai setervk ini. Ini pertama kali saya terpalit dengan kontr0versi macam itu.

Ara tidak pernah menjangkakan akan terpalit dengan kontr0versi yang paling tervk.

“Masa itu saya rasa pel1k kenapa cerita seperti itu boleh timbul… macam mana boleh terjadi. Nasib baik ada keluarga saya beri sokongan dan selalu berpesan supaya biarkan saja apa orang nak kata.

“Saya punya back up adalah keluarga saya sendiri sebab mereka kenal saya macam mana dan bapa saya pun cakap jangan fikirkan sangat,” kata Ara kepada mStar.

Ara ditemui di Havoc Food Festival 3.0 yang diadakan di Stadium Shah Alam baru-baru ini.

 

Selepas seminggu isu itu berlalu, saya bangkit semula dan biarkan saja apa orang nak cakap.

ARA JOHARI

PENYANYI

Sebelum ini, penyanyi berusia 23 tahun itu did4kwa mempunyai masalah disiplin dan sengaja tidak hadir bagi menjayakan sebuah program hiburan gara-gara mengambil minuman ker4s.

Bagaimanapun menerusi temu bual bersama mStar pada 25 Ogos lalu, Ara menaf1kan dakw4an tersebut dan menjelaskan tindakkan dia menarik diri pada saat akhir disebabkan oleh fakt0r kes1hatan.

Dalam pada itu, penyanyi lagu Bunga ini mengakui dia berasa tertek4n hingga bertindak mengurvngkan diri di rumah.

Ara tidak keluar rumah selama seminggu disebabkan tertek4n dengan kontr0versi tersebut.

“Sejujurnya saya memang rasa down (tertekan) sangat sepanjang minggu itu sebab saya rasa macam mengarvt. Kalau nak bercakap pun, janganlah sampai memfitn4h saya yang bukan-bukan.

“Sepanjang waktu itu, saya rasa tak nak keluar rumah. Saya rasa macam orang asyik cakap benda itu saja… saya jadi takvt.

“Selepas seminggu isu itu berlalu, saya bangkit semula dan biarkan saja apa orang nak cakap. Sekurang-kurangnya kita tak buat seperti yang did4kwa. Saya difitn4h pun dapat pahala juga,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: MSTAR

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Gara2 Ditudvh ‘Kaki Mabvk’, Ini Yang Terjadi Pada Ara Johari"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*