Makin Cantik!! Penampiilan Trbaru Hidayah Abam Dapat Pujiian Netiizen

Terbaru, Balu kepada arw4h Abam atau nama sebenar  Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan atau Abam iaitu Siti Nur Hidayah Mohd Ali dapat bangkit dari kesedihan yang dialaminya setelah kehilangan suaminya. Dia juga mampu memajukan diri dengan mencari pendapatan sendiiri.

Seperti kita semua tahu, jualan cempedak goreng yang dilaksankan olehnya teelah menndapat sambutan ramai, dan seterusnya menjadikan dia seorang yang berjaya sehingga mampu mmbuka kedai sendiri.

Alhamdulillah.. bila dilihat rezekiinya semakin bertambah dan juga mendapat pujian netiizen kerana ramai yang kagum akan kebolehan dan kesungguhan Hidayah untuk sara diri sertan anaknya.

Baru-baru ini, Hidayah dapat mencvri prhatian netiizen apabila memuatnaik gambar terbarunya di Instagram miliknya. Penampilannya dilihat berlainan dari sebelumnya dan kelihat sangat cantik dengan dress yang labuh.

Nampak cantik lah!

Daripada prkongsian tersebut, ramai netiizen yang turut meninggalkan komen positif serta memvji penapiilan trkini Hidayah yang kelihatan semakin ccantik.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hari ini dayah mengayakan busana cantik ini dari @hijabista.hub terima kasih bagi dress yang sangat2 selesa dipakai.. Kepada yang nak beli dress macam dayah pakai ni boleh dm atau follow je @hijabista.hub @hijabista.hub @hijabista.hub #kitabaikramaisayang #paidreviewhidayahabam #paidreviewhidayahboss #sponserbyhijabishub

A post shared by hidayah_ (@hidayah_abam) on

Ada juga yang turut mendoakan Hidayah trus tabah dan kuat mgharungi khidupan yang akan datang sbg seorang ibu tunggal serta kuat bersama anaknya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : IG Hidayam, OMM

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Makin Cantik!! Penampiilan Trbaru Hidayah Abam Dapat Pujiian Netiizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*