Fazura Baru Jer Timang Babyy Girl, Sekali Komen Mira Filzah Yg Tarik Perhatian Ramai

Kuala Lumpur: Pelakon popular, Fazura selamat melahirkan bayi perempuan di sebuah pusat perub4tan di Kuala Lumpur, hari ini.

Suaminya yang juga pelakon popular, Fattah Amin menerusi satu hantaran di Instagram berkongsi khabar gembira itu dan bersyukur bayi berada dalam keadaan sihat dan sempurna.

” Syukur Alhamdulillah ke hadrat Allah SWT. Kiriman agung pertama kami selamat dilahirkan pada hari Jumaat yang mulia ini. Cahaya mata perempuan yang sihat dan sempurna ini sangat membahagiakan kami berdua dan keluarga,” katanya.

Fattah turut memohon maaf kerana tidak dapat berkongsi nama dan wajah anaknya buat masa ini.

“Di sini juga kami ingin memohon sedikit masa bagi merahsiakan nama dan wajah anakanda tersayang sehingga selepas tujuh hari selaras dengan sunnah Rasulullah SAW.

HANTARAN dimuatnaik Fattah mengenai kelahiran anak perempuan sulungnya. FOTO Instagram

“Terima kasih kami ucapkan buat anda semua yang tidak henti-henti mendoakan kami bertiga sejak awal sehingga Fazura selamat melahirkan, ” katanya.

Fazura dan Fattah mendirikan rumah tangga pada 27 November 2017 selepas dipertemukan dalam drama bersiri, Hero Seorang Cinderella.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Fortunate is a woman whose first child is a daughter – Prophet Muhammad SAW Assalamualaikum. Syukur Alhamdulillah ke hadrat Allah SWT. Kiriman agung pertama kami telah selamat dilahirkan pada hari Jumaat yang mulia ini, 14 Safar 1442 Hijrah bersamaan dengan 2 Oktober 2020. Cahayamata perempuan yang sihat dan sempurna ini sangat membahagiakan kami berdua dan keluarga. Di sini juga kami ingin memohon sedikit masa bagi merahsiakan nama dan wajah anakanda tersayang sehingga selepas tujuh hari selaras dengan sunnah Rasulullah SAW. In shaa Allah. Terima kasih kami ucapkan buat anda semua dikasihi, yang tidak henti-henti mendoakan kami bertiga sejak awal sehingga Fazura selamat melahirkan. Salam sayang dari kami bertiga. Dearest everyone. We are delighted to announce the birth of our first bundle of joy on this blessed Friday, 14 Safar 1442 and 2nd October 2020. She is a healthy babygirl bringing with her so much love and happiness into our lives. Please allow us to keep our precious baby’s name and face a secret until after seven days from today, following the sunnah of our beloved Prophet Muhammad (PBUH). In shaa Allah. We are truly grateful for your continuous love and prayers from the very beginning until Fazura’s safe delivery. Lots of Love from the three of us. ❤️ @fattzuralovelife ✨

A post shared by Nur Fazura (@missfazura) on

KOMEN MIRA FILZAH TARIK PERHATIAN

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : HM. Instagram Fazura

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Fazura Baru Jer Timang Babyy Girl, Sekali Komen Mira Filzah Yg Tarik Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*