Ini Luahan Wan Emir Selepas Bawa Mira Filzah Ke Pus4ra Arw4h Bapanya

Hampir sebulan mendirikan rumah tangga, baru-baru Mira Filzah berkongsikan momen menarik apabila dia bersama suaminya, Wan Emir Astar pulang ke kampung bagi menyambut ulang tahung kelahiran dauk serta opahnya.

Menerusi perkongsian itu juga, Mira kemudian di bawa oleh Wan Emir pulang ke kampung halamannya pula untuk menziarahi pus4ra arw4h bapa mentuanya serta bertemu dengan datuk dan neneknya.

Apa yang menjadi perhatian adalah perkongsian Wan Emir yang cukup menyentuh hati netizen apabila pasangan itu ke ke pus4ra Allahya4ham bapa Emir sebelum bergegas ke Masjid Ubudiah, Bandar Diraja Kuala Kangsar untuk menghadiri majlis tahlil.

Lebih seb4k Wan Emir bermonolog memperkenalkan Mira sebagai isterinya dan mengatakan bahawa dia akan menyayangi isterinya sebagaimana bapanya mencurahkan rasa cinta pada ibunya.

“Salam Papa yang tersayang, Emir kenalkan, Nur Amirah, anak perempuan Papa. Yang telah Dia pilih untuk saya dan saya untuknya. Emir akan menyayanginya seperti mana Papa mengasihi Ibu, dengan tanggungjawab,” tulisnya.

Diruangan komen rata-rata tumpang gembira melihat pasangan tersebut pulang ke kampung bertemu insan tersayang dan mendoakan semoga mahligai perkahwinan yang dibina kekal hingga ke syurga.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Ini Luahan Wan Emir Selepas Bawa Mira Filzah Ke Pus4ra Arw4h Bapanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*