‘Seks1 Sangat Tu’ – Che Ta Dikec4m Netizen Gara2 Hal Ini

Siapa tidak kenal dengan pelakon jelita, Rozita Che Wan yang sering tampil bergaya dan up-to-date. Malah, dia dan keluarga mendapat perhatian apabila berpakaian sedondon setiap kali menghadiri sebarang majlis atau bercuti.

Terbaru, pakaian anak bongsu Che Ta, Aaisyah Dhia Rana menerima teguran netizen kerana dianggap terlalu s3ksi dan terd3dah. 

Love between mother and daughter

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Words are not enough to express the unconditional love that exists between a mother and a daughter.” 😘 @aaisyahdhiarana111 . . 📷 @blackpepperproduction . HAT @gethanna_b

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1) on

Menerusi gambar yang dimuat naik, Aaisyah dilihat sedang berbaring di r1ba ibunya memakai dress berwarna hijau turquoise dan skirt berwarna kuning. Momen tersebut dipercayai dirakam ketika mereka sekeluarga berada di Langkawi, Kedah.

Walau bagaimanapun, ruangan komen gambar tersebut dihujani teguran supaya Che Ta berhati-hati dalam memilih pakaian anak. Menurut netizen lagi, teguran yang dibuat adalah untuk kebaikan mereka sekeluarga.

Harap Che Ta terima teguran

Sementara itu, ada juga yang berpendapat Aaisyah masih kanak-kanak dan dia bebas berpakaian. Malah, mereka juga mempunyai pengalaman yang sama ketika kecil namun tampil berhijab dan menutup aurat apabila meningkat usia.

Sumber: Rozita Che Wan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: OHBULAN

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Seks1 Sangat Tu’ – Che Ta Dikec4m Netizen Gara2 Hal Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*