Luna Maya Akui Ingin M4ti Gara2 Video ‘panas’ Dengan Ariel

Nama pelakon Luna Maya dan vokalis kumpulan Peterpan, Ariel sempat mengg3mparkan industri hiburan sekaligus menjadi tajuk utama di Indonesia dan Malaysia pada tahun 2010 kerana kontr0versi video lvc4h mereka.

Kejadian yang memalvk4n itu telah membuat kerjaya kedua dua selebriti ini merVdum. Ariel yang kini membina karier bersama band baharunya, NOAH malah sempat disumb4t ke dalam penj4ra kerana video luc4h bersama Luna Maya yang pada waktu itu merupakan kekasihnya.

10 tahun telah berlalu, akhirnya Luna Maya yang sebelum ini akan mengelak untuk bercakap mengenai ins1den hi1tam itu akhirnya terbuka untuk mengungkapkan perasaannya mengenai kejad1ian tersebut.

Pelakon filem Jakarta Undercover itu mengaku terlalu m4lu untuk membuka kembali cerita lama yang hampir memusn4hkan kehidupannya.

“Saya ingat lagi enam bulan pertama, satu tahun pertama sangat berat untuk saya.

“Bukan setahun, tapi tiga bulan pertama ya. Berat dan sangat sulit untuk saya,” kata Luna Maya saat berborak dalam YouTube milik Eko Patrio.

Kata Luna, hal itu juga adalah salah satu memori kelam yang pernah terjadi di kehidupannya sehingga terfikir untuk membvnvh diri.

“Waktu itu rasanya macam nak m4ti,” kata Luna lagi.

Dia memanjangkan perbualan dengan mengatakan keinginan untuk m4ti bukan kerana berasa putvs asa terhadap kesal4han yang telah dilakukan. Namun kerana tak tahan dibvli dan dih1na masyarakat.

“Sebenarnya saya bukan rasa nak m4ti sebab putus asa, tapi kerana tak tahan dibvli dan dih1na.

“Sebab saya fikir kalau semua orang sudah tidak suka dan hanya tahu mengh1na saya, mengapa perlu saya hidup lagi? Lebih baik m4ti supaya semua orang tenang,” akuinya.

Namun kini dia sudah berani menghadapi kehidupannya dan mengambil pelajaran daripada apa yang telah berlaku.

Instagram: @lunamaya

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Luna Maya Akui Ingin M4ti Gara2 Video ‘panas’ Dengan Ariel"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*