Kec0h Kahwin Lari Dengan Teman Lelaki, Sekali Janna Nick Buat Satu Kenyataan Yg Mengeejutkan

PELAKON Janna Nick enggan melatah apabila terpalit dengan kontr0versi did4kwa berkahwin di Thailand akhir April lalu.

Ujar Janna atau nama sebenar Nurul Jannah Muner, 25, dia tidak terkesan dengan tudvhan tersebut namun terkilan apabila pihak yang membuat dakw4an itu menyiarkan data peribadi miliknya tanpa kebenaran.

“Saya agak terk1lan, dalam nak keluarkan kontr0versi haruslah berhati-hati dengan data peribadi contohnya nombor kad pengenalan.

“Data saya dipaparkan secara terbuka di sebuah blog dan ia satu benda yang melampau dan tidak patut dibuat, ” katanya kepada mStar.

Individu yang menggunakan akaun @munafiqburner itu memuat naik keratan yang mengandungi kenyataan tentang pernikahan tersebut.

Menerusi muat naik itu turut terpapar maklumat peribadi iaitu nama penuh dan nombor kad pengenalan Janna dan Dini.

Sementara itu, Janna Nick menegaskan dia tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap penyebar berita p4lsu tersebut.Lebih-lebih lagi apabila maklumat mengenai dirinya pada dokumen tersebut turut terpapar kepada umum.

“Tindakan tegas akan diambil kepada sesiapa yang melakukan kesalahan penyebaran maklumat peribadi di bawah Akta Hak Perlindungan Peribadi.Kesalahan yang dilakukan individu itu mungkin boleh menyebabkan mereka did3nda RM300,000.

Terdahulu, pelakon cantik itu pernah mewar-warkan tentang hubungan cintanya dengan Dini pada November tahun lalu.Dalam ulasan Janna sebelum ini, dia memberitahu status percintaan mereka yang berputik sejak Jun 2019.

Kredit:Mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://www.awatttsyeikhh.com/semasa-dikatakan-kahwin-lari-dengan-teman-lelaki-satu-benda-peribadi-janna-nick-yang-ramai-tidak-tahu-didedahkan-dan-ini-responnya-yang-buat-dia-tidak-senang-duduk/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Kec0h Kahwin Lari Dengan Teman Lelaki, Sekali Janna Nick Buat Satu Kenyataan Yg Mengeejutkan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*