“Perbuatan Jij1k” – Che Ta

Sungguhpun berasa ral4t kerana wang yang dit1pu tidak dikembalikan, pelakon dan penerbit Rozita Che Wan bersyukur apabila pasangan suami isteri yang did4kwa memperd4ya orang ramai dengan menawarkan pakej penginapan hotel dit4han baru-baru ini.

Rozita atau lebih mesra disapa Che Ta berkata, penahanan pasangan tersebut dianggap sebagai bal4san atas perbuatan jah4t mereka.

“Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga! Ini adalah pengalaman pertama saya kena t1pu macam ni.

“Walaupun saya ral4t sebab duit tak dapat balik, tapi sekurang-kurangnya mereka dah terima habuan atas perbuatan j1jik mereka itu.

“Bukan saya sahaja yang lega, ramai mangsa peni1puan mereka yang lain pun lega bila dengan berita mereka ditangk4p,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

thank you @sudyrtahir @myhmrap

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1) on

Bagaimanapun kata Che Ta, dia tetap meneruskan percutian seperti yang sudah dirancang bersama keluarga dan beberapa rakan lain.

“Percutian itu pada 26 September lalu. Disebabkan sudah rancang awal, jadi saya, suami dan rakan lain pergi juga. Cuma, kami tempah hotel lain,” katanya.

Terdahulu, media melaporkan suspek pasangan suami isteri didakwa mengambil kesempatan menawarkan promosi pakej penginapan bilik hotel mewah kononnya bagi menghargai petugas barisan hadapan Cov1d-19.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

😘🙏 @sudyrtahir @myhmrap

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1) on

Sumber: Harian Metro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Gempak

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Perbuatan Jij1k” – Che Ta"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*