Belum Reda Isv Rumah Tangga Dig4nggu, Kini Shuk Sahar terpaksa tinggal di hotel

PELAWAK Shuk Sahar berkongsi pengalaman dia terpaksa men4han kerinduan terhadap isteri dan anak-anaknya selepas dua minggu terpaksa berjauhan berikutan keluarganya menjalani kuar4ntin di rumah.

Tidak dapat men4han lagi perasaan itu, Shuk, 34, pulang ke rumah untuk bertemu keluarganya biarpun terpaksa melihat dari jauh.

“Ayah rindu Ain tapi tak dapat pelvk Ain,” kata Syuk menyebut salah seorang daripada dua anaknya.

Shuk berkongsi video ketika dia bertemu dengan anak-anaknya di luar rumah.

Menurut Syuk, sudah hampir dua minggu dia tidak berjumpa dengan keluarganya dan tidak dapat membayangkan rasa rindu untuk memelvk mereka semua.

“Disebabkan keluarga saya kena kuarant1n, saya langsung tak dapat nak jumpa. Jadi, saya ambil keputusan untuk jumpa juga mereka walaupun hanya di depan pagar rumah,” katanya.

Pemilik nama Mohammad Shukri Mohamed Sahar ini turut memuat naik video dia bertemu dengan anaknya di luar rumah yang dimuat naik di laman Instagram miliknya.

Menerusi rakaman tersebut, Shuk hanya berdiri di luar rumah dan berborak dengan dua orang anak perempuannya.

Disebabkan keluarga saya kena kuarantin, saya langsung tak dapat nak jumpa.

Video berdurasi 2 minit 50 saat itu turut mengundang rasa sebak dalam kalangan netizen dan rakan selebriti antaranya Ramona Zam Zam dan Fizie Hot FM.

Dalam pada itu, Shuk memberitahu dia terpaksa menetap di sebuah hotel berdekatan dengan pejabatnya di Petaling Jaya, berikutan anak-anak serta isteri perlu kuarant1n di rumah selepas pulang dari Sabah.

“Sebenarnya selama beberapa hari ini saya bukan duduk di rumah sebab isteri dan anak-anak bawa balik dari Sabah… jadi, mereka self-quarantine di rumah dan saya kena keluar.

Shuk dan isteri mempunyai dua orang anak perempuan.

“Saya duduk dekat hotel berdekatan dengan pejabat. Hari ini saya rasa rindu sangat dengan mereka… nak pergi tengok mereka. Dapat tengok depan pintu pun jadilah,” ujarnya.

Isteri kepada Shuk iaitu Rossalennah Natassyiah Asshaferah bersama dua orang anak mereka sudah selesai menjalani kuarant1n sejak minggu lalu selepas pulang dari kampung halamannya di Sabah pada awal Oktober lalu.

Shuk mendirikan rumah tangga pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan iaitu Nur Qurratu Ain dan Nur Assyifatu Aimy.

Rumah Tangga Masih Dig4nggu

Isteri kepada penyampai radio Shuk Sahar, Rossalennah Natassyiah Asshaferah meluahkan rasa m4rah terhadap individu yang difahamkan Fara Salleh yang sebelum ini pernah did4kwa bermain kayu tiga dengan suaminya.

Menurut Rossalennah, terdahulu dia pernah berjumpa dengan Fara namun wanita itu masih tetap meng4nggu keluarganya.

“Aku dah penah jumpa kau elok-elok. Aku bercakap dengan kau elok-elok.

“Tapi lama-lama kau mar4h dengan aku. Kau sak1tkan aku balik. Kau screenshot macam-macam.

“Kau sak1tkan aku masa Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Kau sedar tak Fara. Kau dah sak1tkan aku lama sangat-sangat.

“Aku tak pernah minta kau hadir dalam rumah tangga kami ni. Kau yang hadir dan kac4u keluarga ni, kau kac4u aku, m4ki aku dengan anak-anak aku.

“Mana ak4l kau Fara? Antara kau dengan laki aku itu hal kamu,” dakwanya.

Pendedahan itu dibuat menerusi sebuah entri yang disertakan dengan screenshot kiriman mesej yang dihantar Rossalennah di Instagram (IG) miliknya.

Tegas Rossalennah, dia tidak akan bercer4i demi kebahagiaan Fara.

Malah, Rossalennah berharap agar Fara meneruskan hidup tanpa suaminya.

“Minta maaf, jangan bl0ck unbl0ck apa yang kau hantar semua tu. Aku tetap tak akan berc3rai.

“Minta maaf sangat-sangat. Aku harap kau move on juga. Doa la banyak-banyak Fara semoga Allah terima taub4t. Aku maafkan d0sa-d0sa kau dengan Shuk,” dakwanya lagi.

Walaupun Rossalennah pada mulanya kelihatan mengalah dan ingin mengundur diri, namun dia kemudian menegaskan tidak akan berc3rai dan berharap agar Fara move on serta bert4ubat.

Walaubagaimanapun, posting itu telah dip4dam selepas dikongsikan.

Gempak juga sudah menghubungi Syuk dan Rossalennah melalui kiriman mesej di WhatsApp, namun masih menanti jawapan dan pencerahan.

Selain Shuk, Fara juga didakwa pernah menjalinkan hubungan dengan Shah Jaszle dan Kecik Ogie sebelum ini.

Pada bulan Julai lalu, beberapa pengguna laman sosial Twitter tampil membuat dakw4an mengenai sikap burvk Shuk yang ditudvh bermain kayu tiga.

Shuk mengakui pernah mengenali wanita yang dikaitkan dengan dirinya namun enggan mengungkit lagi kisah terbabit.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Belum Reda Isv Rumah Tangga Dig4nggu, Kini Shuk Sahar terpaksa tinggal di hotel"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*