“Dah Bersal1n?” Emma Maembong K0ngsi Video Babyy Jadi Buah Mulut

Nampaknya pada tahun ini pelakon, Emma Maembong bukan sahaja semakin bahagia disisi jejaka pilihan hatinya yang dikahwini pada Februari lalu malah bertambah gembira selebriti jelita ini apabila pada Julai lalu pula dia mengumumkan sudah ham1l empat bulan.

Emma Maembong yang bernikah dengan seorang juruterbang, Muhammad Shazli Azhar rasanya sudah tidak lama lagi bakal menimang cahaya mata pertama mereka.

Walau bagaimanapun, berita gembira itu membuatkan peminatnya turut tumpang gembira dengan kehadiran insan tersayang ditambah pula bakal dikurniakan anak.

Emma Maembong bersama suami, Muhammad Shazli. Foto pernikahan 20 Februari lalu dikongsikan menerusi Instagram.

Biarpun begitu, apa yang membuatkan perkongsian Emma Maembong pada kali ini menerima ribuan tontonan yang sehingga kini telah ditonton lebih 900,000 kali adalah kerana dia berkongsikan perasaan gembiranya mengenai berita gembira terbabit.

Dia yang selalu inginkan keluarga sendiri membuatkan setiap kali dia mendukung bay1i yang baru lahir daripada ahli keluarganya pasti membuatkan dia turut terasa gembira.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

i have always wanted a family of my own. Everytime i hold a newborn baby of my sister or brother mesti akan ada butterflies in my stomach. masa ni after 3weeks of my nikah i didn’t expect yg i dah pregnant 😭 and baru start rasa nausea n pening. all i really want to say is. alhamdullilah. We plan, and Allah plans..indeed Allah is the best of planner.❤️

A post shared by EmmaMaembong (@emma_maembongofficial) on

KOMEN NETIZEN :

Namun begitu, dia tidak menyangka ketika momen dia mendukung bay1i selepas 3 minggu majlis nikahnya dia disahkan ham1l lalu ia membuatkan dia mengucapkan rasa syukur.

Melalui posting berkenaan bagaimanapun, rata-rata meninggalkan pelbagai reaksi terhadap Emma Maembong disamping mendoakan yang baik-baik buatnya.

“Haha… tak sabar nak tengok…”

“Suka tengok Emma…”

“Alhamdulillah, semoga Emma Maembong…”

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Dah Bersal1n?” Emma Maembong K0ngsi Video Babyy Jadi Buah Mulut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*