“Siapa Yang Cakap Sakit Tu Sebenarnya…” – Puteri Sarah Liyana

Memang kerap dikongsi di dalam kumpulan-kumpulan aplikasi WhatsApp bahawa melakukan swab test adalah satu perkara yang menyak1tkan.

Perkongsian tidak berasas ini menyebabkan ramai yang bimbang dan timbul rasa takvt untuk melakukan swab test ini, terutamanya kepada mereka yang tidak mendapat maklumat dengan betul.

Dalam satu perkongsian di Instagram miliknya, Puteri Sarah Liyana berkongsi satu entri video yang menunjukkan dia melakukan swab test.

“Okay siapa yang cakap sak1t tu sebenarnya nak menakvtkan korang je. Tapi sebenarnya memang tak sak1t. Sarah buat dekat dalam mouth dan dalam nose. Tak sak1t pun. So, jalankan tanggungjawab anda.

“Dan lagi satu benda ni sangat wajib, lagi-lagi untuk kita yang sedang shooting ni, memang kena buat untuk keselamatan diri sendiri dan juga famili,” katanya di dalam video tersebut.

Jika anda mempunyai gejala atau pernah bertemu dengan mereka yang pos1tif Cov1d-19, lakukan swab test dengan segera. Anda boleh mendapatkan maklumat lanjut dan tepat di Facebook Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Finally, i did my swab test ok sumpah tak sakit pun. Ok je 😘 Kena buat untuk keselamatan diri and juga family ❤️❤️

A post shared by Puteri Sarah Liyana Megat (@puterisarahliyana) on

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Siapa Yang Cakap Sakit Tu Sebenarnya…” – Puteri Sarah Liyana"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*