“Saya Rasa Tak Salah Kongsi Gambar Pegang Payudar4” – Syatilla Melvin

Baru-baru ini perkongsian Shaheizy Sam yang memuat naik foto bersama isterinya, mengundang kec4man ramai apabila ramai yang kurang senang dengan aksi Syatilla Melvin seolah-olah sedang memeg4ng payvdara.

Merasakan bukan satu kesal4han untuk suaminya berkongsikan gambar tersebut, Syatilla berkata terpulang kepada setiap individu itu untuk menghak1mi foto berkenaan.

“Mulut netizen memang saya tidak boleh tutup. Apa yang suami atau diri saya sendiri kongsi di media sosial, ada sahaja yang tidak kena di mata mereka.

“Saya tidak rasa foto (pegang payvdara) itu sal4h. Netizen ingin kr1tik, silakan. Saya rasa perkongsian foto itu satu perkara yang biasa. Mereka ingin hent4m, saya buat tidak tahu sahaja,” katanya kepada Kosmo!

Dalam pada itu, Syatilla meluahkan rasa syukur dia baru melakukan menjalani pembed4han membu4ng tons1l di sebuah hospital swasta pada Rabu lalu selepas dua tahun mender1ta tons1l bengk4k.

“Sudah dua tahun saya menderita tonsil bengkak. Asyik demam sahaja dan saya nekad buat pembed4han apabila muncul bau-bau yang kurang menyenangkan datang dari mulvt dan bahagian tekak.

“Alhamdulillah, saya lega dan bengk4k pun sudah tiada sangat. Tidak boleh bercakap banyak sangat dan doktor menyarankan saya untuk berehat,” katanya lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yeayyyy my somi is back!!!!😍😍😍 . Harini mai tgok progress studio kami..Studio nak siap dah wei!!!yeay yeay!!😍 @pengaseh.hq #bukanafdlinshauki

A post shared by S Y A T I L L A M E L V I N (@samtilla) on

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya Rasa Tak Salah Kongsi Gambar Pegang Payudar4” – Syatilla Melvin"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*