Isu Uqasha Tak Buka Seluar Masa ‘Bersaliin’, Kamal Adli Dedah Apa Sebenarnya Yg Berlaku

Pelakon Perempuan Tanpa D0sa, Kamal Adli menerusi laman sosial Twitternya, menjawab ciapan seorang warganet yang berkongsi beberapa keping foto babak dalam drama bersiri tersebut.

Terdahulu, seorang pengguna twitter telah berkongsi foto Uqasha yang memegang watak sebagai Lily sedang bert4rung ny4wa untuk melahirkan anak dan dibantu oleh Usu Sakinah (Uyaina Arshad).

Namun, menerusi foto yang dikongsi Lily kelihatan seperti sedang dalam proses bersal1n tetapi seluar tidurnya tidak ditanggalkan.

Warga twitter mula meninggalkan pelbagai komen termasuk mengkr1tik pihak produksi drama yang kononnya tidak peka dengan situasi sebenar ketika bersal1n.

Bagaimanapun Kamal yang memegang watak sebagai Rizal dalam drama tersebut telah menjawab segala persoalan warga twitter sekaligus menutup semua spekvlasi.

“Ni tengah behind the camera and scene..Tunggu siap Ok…Behind the scene memang kita tutup a1b dan banyak kamera dari semua arah.

“Muka berdar4h semua tu korang tunggu scene siap Ok?,” katanya sambil menulis ‘Hugging Face’ di hujung kenyataan.

Apa pun ada benarnya kenyataan Kamal itu, bayangkan jika Uqasha tidak memakai seluar ketika angle tertentu dirakam sudah tentu banyak bahagian yang tidak sepatutnya terdedah.

Sabarlah warganet, jangan cepat sangat buat tel4han!

Perempuan Tanpa D0sa ialah sebuah siri drama adaptasi novel arahan Micheal Ang dibintangi oleh Kamal Adli,Uqasha Senrose,Uyaina Arshad dan Yusuf Bahrin .

Drama adaptasi karya tulisan Fatinilam Sari Ahmad ini bersiaran setiap hari Isnin sehingga Khamis di Astro Ria, saluran 104 bermula jam 10 malam.

Turut membintangi drama ini ialah Yusuf Bahrin (Rahman), Zac Zaky (Eddie), Hilal Azman (Datuk Majid), Shaza Bae (Yaya), Azza Elite (Kak Habsah) dan ramai lagi.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : GEMPAK

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Isu Uqasha Tak Buka Seluar Masa ‘Bersaliin’, Kamal Adli Dedah Apa Sebenarnya Yg Berlaku"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*