Baru Je Sah Neelofa Dirisik, Sekali Netizen Kata Bekas Kekasih PU Riz Teraniayaa

Di sebalik kegembiraan mendengar berita usahawan, Neelofa telah sah dirisik pendakwah bebas PU Riz, ada pula pert3ngkaran di kalangan netizen berlaku di laman sosial. Hal ini bermula selepas salah seorang pengguna twitter telah memuatnaik tweet mengungkit mengenai bekas kekasih PU Riz iaitu Amal.

Tak pasal-pasal, individu ini diser4ng netizen dan berlakunya pergadvhan sehingga nama Amal trending di twitter.

Bekas Kekasih Terana1ya?

Dalam tweet tersebut, individu ini menyebut bahawa dia merasa sed1h bagi pihak Amal dan menganggap bekas kekasih PU Riz itu terana1ya.

“Saya antara orang yang gembira dan tidak menghormati Neelofa pada masa yang sama. Saya dapat merasakan kesed1han Amal. Pu Riz harus setia dengan hubungannya. Semoga Amal mendapat rezeki yang lebih baik dalam hidup. Orang teran1aya dek janji dimungk1ri, rezekinya semakin terbuka.”- tulisnya di Twitter.

Jodoh Bukan Kat Tangan Manusia

Kenyataan individu ini menyebut Amal diana1ya tidak disambut baik oleh netizen. Ramai yang menegvr individu ini supaya percaya kepada jodoh dan ketentuan Allah

Sementara itu, tak kurang juga yang menyokong kenyataan individu ini dan mendakwa hubungan selama 5 tahun, PU Riz dan bekas kekasih, Amal tidak sepatutnya putus begitu saja.

Dipetik dari Beautifulnara, sebelum ini Amal atau nama penuhnya Amal Syahmina telah memuat kenyataan tentang hubungan dengan bekas kekasih dikatakan mula retak dan tidak lagi mesra seperti sebelum ini apabila hadirnya orang ketiga.

Malah, turut menegaskan bahawa sebolehnya mahu terus memulakan kehidupan baru tanpa terus dibayangi kisah silamnya dengan bekas kekasih.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Baru Je Sah Neelofa Dirisik, Sekali Netizen Kata Bekas Kekasih PU Riz Teraniayaa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*