5 Lagi Artis Dipanggil SPRM, Nabil Ahmad Siap Komen Pasal Shuib

Sebelum ini, Suruhanjaya Pencegahan Ra4suah Malaysia (SPRM) telah meminta para selebriti dan ahli perniagaan yang terlibat atau mempunyai sebarang maklumat mengenai Mac4u Sc4m untuk tampil membantu s1asatan.

Terbaru, Harian Metro melaporkan seramai lima selebriti termasuk penyanyi, pelakon dan pengacara telah dipanggil oleh SPRM untuk memberi keterangan.

Menurut sumber, kesemua selebriti yang terdiri daripada empat lelaki dan seorang wanita telah tampil membantu s1astan berhubung aktiviti penggubahan wang har4m yang melibatkan M4cau Sc4m dan perjvdian atas talian. Difahamkan, mereka yang dipanggil dipercayai memiliki maklumat berhubung kejadian selain berkemungkinan mempunyai kaitan dalam aktiviti har4m tersebut.

Hari ini, lima selebriti membabitkan empat lelaki dan seorang wanita tampil memberi keterangan berhubung kes itu. Mereka adalah pengacara, pelakon dan penyanyi.

Setakat ini, sudah beberapa selebriti tampil memberi keterangan bagi membantu s1asatan kes terbabit.

Memetik daripada laporan Harian Metro yang terbaru, pelakon dan pengacara terkenal iaitu Nabil Ahmad mengakui bahawa dia telah dipanggil oleh SPRM untuk hadir ke ibu pejabat bagi memberi keterangan berhubung aktiviti penggubahan wang h4ram terbabit. Nabil walau bagaimapun memaklumkan dia langsung tidak mempunyai kaitan dengan k3s tersebut.

Kes ini sudah selesai. Mereka tanya berkenaan pembukaan kedai minuman Bubble Bee di Seremban dan saya maklumkan ia belum beroperasi lagi. Selepas itu mereka terus tak tanya apa-apa lagi dan itu sahaja soalannya. Ini kerana kalau tiada kedai buat apa nak s1asat.

‘Allah uji dia’

Tambah Nabil lagi, kedai minuman tersebut kemungkinan akan dibuka selepas k3s ini selesai. Hal ini kerana, segala urusan mengenai sewa kedai tersebut diuruskan sendiri oleh Shuib.

Tunggulah kes Shuib selesai baru akan diteruskan. Lagipun semua urusan termasuk sewa kedai dia yang uruskan. Saya memang nak sangat buka kedai itu tapi tetap kena tunggu k3snya selesai.

Saya sangat simpati dengan Shuib. Saya lega apabila tidak dikaitkan tapi saya harap kita dapat doakan untuk Shuib. Allah uji dia dan nak naikkan darjatnya.

Sementara itu, Nabil turut berharap agar kes yang melibatkan rakannya, Shuib dapat diselesaikan dengan segera selain mendoakan supaya Shuib terus kuat menghadapi ujian ini.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Harian Metro

Apa komen anda?

Be the first to comment on "5 Lagi Artis Dipanggil SPRM, Nabil Ahmad Siap Komen Pasal Shuib"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*