“Memadai Andai Kami Dapat Berhubung Untuk…,” – Anzalna Pasang Niat Murni, Mahu Bantu Keluarga Allahy4rham Nur Surya

Pelakon Anzalna Nasir mengakui terkesan dengan berita pembvn0han seorang remaja, Siti Nur Surya Ismail di Kampung Lubok Batu, Telemong, Terengganu pada Isnin.

Tidah mahu mengulas lanjut mengenai kejadian yang berlaku kerana ia masih dalam si4satan pihak berkuasa, Anzalna, 32, bagaimanapun terpanggil untuk berkongsi rezeki, membantu keluarga m4ngsa.

Malah, perkara tersebut turut dinyatakan ibu kepada seorang cahaya mata ini menerusi satu status di Insta Stories miliknya.

Ketika dihubungi, Anzalna menzahirkan ucapan terima kasih kepada pengikutnya yang turut sama-sama membantu bagi mengesan keluarga arwh.

“Saya ada terima banyak mesej mengenai hal yang berkaitan. Cuma setakat ini masih belum dapat nombor yang betul-betul sahih untuk dihubungi atau berurusan.

“Terima kasih atas ikhtiar semua. Semoga keluarga arwh kuat menghadapi dugaan ini dan saya berdoa agar semuanya dipermudahkan” katanya sambil merakamkan ucapan takziah.

Ditanya apa yang membuatkan dirinya terpanggil untuk tampil menghulurkan sumbangan, Anzalna mengakui niatnya hanyalah untuk meringankan beban, khasnya buat ibu arwh.

“Saya difahamkan ibunya, Zaini Musa turut menghidap k4nser dan jujurnya, apabila terbaca mengenai ins1den yang berlaku, saya rasa sayu.

“Apa yang kita akan rasa andai kita ditimpa musib4h dan ini adalah ujian yang sangat berat bagi keluarga arwh. Jadi saya berbincang dengan suami dan dia turut terbuka dengan niat ini.

“Benar dalam situasi sekarang tidak mungkin saya boleh bertemu atau ke kediaman keluarga m4ngsa.

“Tetapi memadai andai kami dapat berhubung untuk sekurang-kurangnya membantu keluarganya, terutama ibu Allahy4rham,” jelas Anzalna.

Anzalna sebelum ini sinonom dengan kerja amal, sama-sama membantu keluarga dalam kesempitan, termasuk kanak-kanak yang menghidap k4nser sejak 2014 lalu.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: MH

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Memadai Andai Kami Dapat Berhubung Untuk…,” – Anzalna Pasang Niat Murni, Mahu Bantu Keluarga Allahy4rham Nur Surya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*