Selepas Nabil Ahmad Giliran Mark Adam Pula Bertemu Pihak SPRM

Selepas pelakon dan pengacara Nabil Ahmad, isteri penyanyi dan pelakon Mark Adam, mengesahkan bahawa suaminya antara salah seorang individu yang sudah bertemu dengan pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasu4h Malaysia (SPRM).

Bagaimanapun, Norazah atau lebih mesra disapa Ezan berkata pertemuan itu tidak diadakan di Pejabat SPRM sebaliknya di lokasi penggambaran. Ujarnya, mereka hanya disoal mengenai kedai minuman Bubble Bee mereka di Shah Alam.

“Pihak SPRM ada datang jumpa kami dekat lokasi penggambaran semalam. Kami tak ke pejabat SPRM pun. Mereka tanya sama ada terlibat ke tak dengan Bubble Bee. Kami cakap ada tetapi sebagai duta untuk Bubble Bee cawangan PKNS sahaja.

“Kami pun belum menerima sebarang bayaran atau menandatangani apa-apa perjanjian. Pertemuan itu tidak lama. SPRM tidak ada mengarahkan kami untuk pergi ke pejabat,” katanya.

Terdahulu, media melaporkan lima selebriti termasuk seorang wanita terdiri daripada pelakon, penyanyi dan pengacara tampil memberi keterangan di Ibu Pejabat SPRM di Putrajaya berkaitan aktiviti pengubahan wang har4m oleh sind1ket Mac4u Sc4m dan perjudian dalam talian.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Salam Semua! Ini lah JV baru saya bersama sahabat Shuib dan outlet BubbleBee saya yang baru kini bertempat di PKNS Shah Alam, Warga2 Shah Alam dah tak perlu pergi jauh anda sudah pun ada @bubblebeemalaysia_hq so ahad ni kita jumpa untuk soft launch okay?! Semoga di permudahkan segalanya, Syukur Alhamdulillah 🙏 @shuibsepahtu @sitisarahraissuddin @bubblebeemalaysia_hq

A post shared by Mark Adam Official (@markadam1079) on

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: ROTIKAYA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Selepas Nabil Ahmad Giliran Mark Adam Pula Bertemu Pihak SPRM"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*