Berpeluh – Peluh Macam Jogging Nak Bagi Susu – Nadzmi Adhwa

Ramai yang ketahui pelakon Ardell Aryana kini dalam misi kemanusiaan untuk memberi bantuan kepada penduduk di Sabah yang terkesan akibat Cov1d-19.

Pemergiaannya ke Sabah mendapat restu daripada suami yang juga pelakon Nadzmi Adhwa, yang menggantikan tugasnya sebagai seorang ibu dalam menjaga bayi mereka, Arwa Malaikha Urwa.

Pada 11 November 2020, Nadzmi telah berkongsi satu video di Instagram yang menunjukkan dirinya sedang memberi susu kepada anak perempuannya itu.

Malalui caption:

“Berpeluh peluh macam jogging nak bagi susu kat anak🤣 Baru tau bukan senang jaga anak ni. Selalu lepas kat isteri kita je 😅 Betapa hebat nya pengorba4nan seorang ibu dan isteri kita , tapi jangan lupa dasyatnya semangat seorang ayah 💪🏻😘#sindr0mbapakbapak”

Selain itu, Nadzmi juga memberi kata-kata semangat kepada isterinya supaya tidak pedulikan cakap-cakap orang yang tidak baik tentang usaha murninya:-

“Apa pun orang kata pasal kita hanya saya tahu niat awak @ardellaryana 😘dont worry about us ! We’re fine. we always have your back! Keep helping those people in needs❤️ Jangan bersedih, tetap dengan niatmu walau apa dugaan melanda. Maafkan lisan mereka , mereka tidak tahu 😊Semoga Allah redha”

Ardell Aryana turut meninggalkan komen buat si suami.

Bukan mudah sebenarnya untuk berjauhan bersama insan tersayang dan berkorban ke tempat yang ber1siko.

Namun niat murni mereka sangat diperlukan dan wajar dicontohi.

Semoga perkara baik yang dilakukan pasangan ini dibalas dengan kebaikan dan dipermudahkan segalanya.

Sumber: Instagram Nadzmi Adhwa

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : HOT.FM

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Berpeluh – Peluh Macam Jogging Nak Bagi Susu – Nadzmi Adhwa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*