“Ada ke yang berani pakai?” – Netizen Geli Tengok Penjual Krim Putih Kulit Kngsi Video Belakang Tabir

Baru-baru ni v1ral di media sosial video seorang penjual produk krim pemutih kulit di Vietnam yang kongsikan proses-proses pembuatannya di TikTok.

Dalam video yang dikongsikan, wanita ini sering membuat live sambil bercakap dengan penonton-penontonnya. Tapi yang membuatkan video ini mendapat perhatian adalah cara wanita ni sediakan krim dia. Dalam satu periuk besar, dia gaulkan je semua bahan-bahan pakai tangan.

Kalau korang tengok video-videonya, wanita ini memang sering tunjuk cara dia buat krim produknya dan proses membungkusnya. Macam buat makanan

@nguyen_thi_uong_nguyen

 

♬ nhạc nền – Nguyễn Thị Uông Nguyên

Dalam salah satu postingnya di Facebook, wanita ini mengatakan yang krim homemade ini dibuat mengikut resipi dan sesuai untuk orang-orang kulit gelap untuk putihkan kulit dengan cepat.

 

Krim saya ni dibuat mengikut resipi dan selamat untuk kulit.”

Malah, ramai juga pengikut-pengikut wanita ini di Vietnam yang sukakan produknya yang dikatakan terbukti berkesan. Tapi bagi netizen di Malaysia yang tengok video wanita ini, lain pula reaksinya…

At least dia jujur…

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Ada ke yang berani pakai?” – Netizen Geli Tengok Penjual Krim Putih Kulit Kngsi Video Belakang Tabir"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*