Sufi Rashid Kem4langan

PENYANYI Sufi Rashid berkongsi detik mencem4skan apabila tayar kereta miliknya meletvp ketika dalam perjalanan dari Johor Bahru ke Kuala Lumpur kira-kira pukul 9 malam, Ahad lalu.

Sufi atau nama sebenarnya Muhammad Sufi Rashid, 29 berkata kejadian itu berlaku ketika dia bersama isteri dan seorang pekerja menaiki kenderaan jenis Ford Ranger selesai menghantar tempahan pelanggan bagi perniagaan biskut, Krispy Krunchee yang diusahakan bersama isterinya.

Menurut Sufi, ak1bat kemal4ngan itu, dia mengal4mi ketakvtan dan mengg1gil kerana ini merupakan pengalaman pertama berdepan situasi tayar meletup di tengah-tengah jalan.

“Kejadian itu berlaku selepas kami menghantar tempahan pelanggan ke Johor Bahru dan ketika pulang keluar dari tol Kulai menghala ke Kuala Lumpur, tetiba kami terdengar letupan yang kuat dari sebelah kanan.

“Di situ mula saya rasa stereng menarik ke sebelah kanan, jadi bagi mengelak kereta mel4nggar tebing kerana saya berada di laluan paling kanan, saya sedaya upaya menarik stereng ke sebelah kiri dan mujur tiada kereta di sebelah kiri semasa itu.

Perkongsian Sufi di Instagram mengenai ins1den tersebut.

“Saya memang tarik kuat stereng tu sehinggakan tangan saya rasa agak sak1it. Apapun kami bersyukur sangat tak ada apa-apa yang berlaku mahupun ced3ra ringan kerana kebiasaannya situasi macam ini kereta mudah terbabas,” katanya kepada mStar.

Sementara itu, Sufi memberitahu kereta tersebut baru dibeli sebulan lalu dan tiada sebarang masalah sepanjang menggunakan kenderaan itu.

Malah, dia sudah menjalankan pemeriksaan terutamanya pada bahagian tayar sebelum memulakan pemanduan.

Sufi baru selesai menghantar tempahan pelanggan dan dalam perjalanan pulang ke KL.

“Saya selalu akan periksa dulu tayar kereta sebelum nak ke mana-mana tetapi kali ini saya svspek tayar ini dah lama walaupun benang masih ada.

“Kereta Ford Ranger ini baru beli tak sampai sebulan dan owner kereta sebelum ini cakap tayar tu tak ada masalah, jadi saya rasa mungkin tayar dah lama dan akui salah saya juga tak periksa dulu walaupun baru beli,” jelasnya lagi.

Berita yang dikongsikan penyanyi ini jelas mengejutkan peminat dan rata-rata mendoakan Sufi berada dalam keadaan baik dan dipermudahkan segala urusan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Sufi Rashid Kem4langan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*