Setelah Dua Bulan Tak Tinggal Sebumbung, Puteri Sarah Dedah Perasaannya Terhadap Suami

Rumah tangga pasangan selebriti terkenal, Syamsul Yusof dan Puteri Sarah kembali menjadi bualan ramai apabila pengarah itu mendedahkan mereka tidak lagi tinggal sebumbung sejak dua bulan lalu.

Meminta peminat mendoakan agar perkahwinan yang dibina sejak enam tahun lalu terus berkekalan, Puteri Sarah akui rasa cinta terhadap suaminya tidak pernah pudar, malah sepanjang dua bulan tidak bersama rasa rindu.

“Dua bulan tidak sebumbung, memang ada rasa rindu. Saya masih sayangkan dia, tapi dalam situasi sekarang kami perlu perbaiki keadaan dan diri masing-masing dulu. Orang selalu cakap, lima tahun pertama perkahwinan memang akan ada mas4lah. Jadi, mungkin sekarang ini kami sedang melalui fasa itu dengan uj1an yang datang.

“Dalam masa sama, sepanjang tempoh ini juga biarlah kami nak muhasabah diri masing-masing. Ramai cakap saya bod0h keluar rumah. Tapi, mereka tidak tahu saya dijemput mentua.

“Malah, saya keluar secara baik dan minta izin suami. Kenapa saya buat begini? Ini kerana kami perlukan ruang untuk menyelesaikan masal4h yang saya anggap besar. Jika terus dibiarkan, ia pasti mel4rat,” katanya.

Sarah yang kini tinggal bersama keluarga mentuanya berkata sepanjang tempoh dua bulan itu diambil untuk menenangkan diri supaya lebih istiqamah dan sabar. Malah, Sarah berkata dia sibukkan diri dengan berlakon dan perniagaan.

“Setiap malam saya buat solat tahajud dan minta doa untuk perhubungan lebih baik serta memohon diberikan jawapan kepada semua pemasal4han. Malah, saya sibukkan diri dengan terbabit dengan penggambaran telefilem dan drama. Selain itu, saya mengembangkan lagi perniagaan.

“Masyarakat terutama warganet tidak tahu apa saya lalui, jadi mereka boleh cakap apa saja. Bagi saya, setiap orang melalui situasi berbeza.

“Jangan salahkan Syamsul saja, kerana antara kami masing-masing ada masalah. Sebaiknya doakan kami untuk lalui semua ini. Apa pun yang berlaku, saya tetap berada di belakang suami walaupun ada cubaan mengganggu. Ini kerana saya tahu cinta sesama kami masih utuh,” katanya.

Dalam pada itu, Sarah menyifatkan dirinya sangat bertuah kerana dikurniakan keluarga serta ibu bapa mentua yang baik yang sentiasa memberi sokongan kepadanya.

“Mentua saya terlalu baik. Mereka sangat memahami dan sentiasa memberikan kata-kata semangat. Saya tidak tahu macam mana nak gambarkan lagi kebaikan mereka. Mereka sangat ambil berat dan sayangkan menantu serta cucu,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: ROTIKAYA

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Setelah Dua Bulan Tak Tinggal Sebumbung, Puteri Sarah Dedah Perasaannya Terhadap Suami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*