Rihana Petra Mengaku Tak Takut Covld-19, Alasannya Mengejutkan!

Bekas ratu cantik Rusia, Rihana Petra atau nama asalnya Oksana Voevodina sekali lagi mencvri perhatian pengikutnya. Kali ini, Rihana di tegvr kerana tidak memakai pelitup muka ketika berada di tempat awam. Lagi-lagi tempat yang dikunjungi sedang melaksanakan ‘l0ckdown’.

Bekas isteri kerabat diraja itu dilihat memuatnaik foto dirinya sedang bercuti mengunjungi salah sebuah kota di Eropah iaitu Munich.

Rihana mengakui bahawa dia tidak takvt kepada v1rus kor0na kerana dia merasa dilindungi dengan antibodi yang ada dalam tubuhnya

“Di sana sedang menjalani perintah berkurung,  dan anda perlu memakai topeng, anda tidak memilikinya?”- tegur salah seorang pengikutnya

“Saya mempunyai Antib0di. Dan saya tidak takvt dengan Cov1id, topeng adalah benda artificial yang diciptakan untuk membuatkan orang takut dan mender1ita”- Balas RIhana di ruangan komen.

Jerman antara negara di Eropah yang mencatat kes kem4tian tertinggi Covi1d-19. Setakat ini. Menurut CoronoTracker, sehingga hari ini Jerman mencatat kes posit1if Cov1id-19 sebanyak 1.51 Juta dan 26,400 kem4tian.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Rihana Petra Mengaku Tak Takut Covld-19, Alasannya Mengejutkan!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*