Michael Ang Beng4ng Dengan PU Komen Pasal Kamal & Uqasha

Pengarah dan pelakon Michael Ang tampil mempertahankan tindakan pelakon Kamal Adli melamar Uqasha Senrose semasa siaran langsung di Anugerah MeleTOP Era (AME2020) pada Ahad lalu.

Kata Michael, apa yang dilakukan Kamal adalah untuk menghalalkan hubungan cinta mereka.

Pemilik nama Michael Ang Hai Swee turut meluahkan rasa tidak berpuas hati dengan Pencetus Ummah (PU) yang mengulas tentang pelakon drama Perempuan Tanpa D0sa ini.

“Bagi saya ‘sweet’. Sekurang-kurangnya Kamal ajak Uqasha bina masjid. Bukan ajak buat maksiat. Saya tak faham dengan PU ni. Cepat saja nak komen pasal artis. Sebab apa? Nak cepat popular.

“Tetapi kalau bab-bab seangkatan korang, senyap ja. Pasal ustaz ke PU tunjuk bebird tu. “Pasal cer4i isteri masa mengandvng.

Yang pasal kena ditudvh kes r0gol. Tak faham aku kenapa eh? “Kalau nak popular, buat benda baik contoh Ustaz Ebit Lew. Bukan setakat dikenali, malah orang sanjung lagi,” katanya menerusi rakaman video yang dimuatnaik di Instagram (IG).

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michael Ang (@michaelang38)

Dalam pada itu, Michael mendedahkan dia menerima komen carutan daripada segelintir netizen yang mend4kwa apa yang terjadi akibat Kamal dan Uqasha berkawan dengannya.

“Yang netizen ini saya tak faham. Hantar direct message (DM) lepastu carut saya. Inilah jadi bila orang Melayu kawan dengan orang Cina. “Eh ingat saya ajar semua benda ni? Tak kisah nak kata saya pert4hankan Kamal dan Uqasha sebab mereka geng saya.

Tetapi memang saya rasa PU suka tumpang populariti,” katanya lagi. Terdahulu, PU Rahmat Ikhsan menegvr trend masa kini iaitu melamar secara terang-terangan melibatkan ramai khalayak.

Menurut PU Rahmat ada beberapa sebab Islam tidak menggalakkan lelaki melamar wanita di restoran atau pentas. Jangan lupa untuk sama-sama mengundi artis kesayangan korang yang tercalon dalam Gempak Most Wanted di sini. Undian akan ditutup pada 28 Disember, jam 6 petang.

Jadi tunggu apa lagi? Jom undi!

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?