Mila Jirin Menangis Selepas Dapat Tahu Orang Tersayang Terpaksa Dibed4h

Penyanyi Mila Jirin memaklumkan bahawa suaminya, Isz Mustapha terpaksa menjalani prosedur pembed4han arthr0scopy semalam.

Menurut Mila atau nama sebenarnya, Norsyarmilla Jirin, 33, pembedahan tersebut dilakukan bagi mer4wat mas4lah pada bahagian bahu suaminya sehingga menyukarkan pergerakan tangan.

“Suami saya memang sudah lama s4kit bahu. Dua minggu lepas apabila jumpa doktor, katanya ot0t pada bahu koyak dan ada mas4lah pada tulang.

Saya pun tak berapa faham sangat. “Sebab itu suami tak boleh angkat tangan lurus ke atas. Kalau tersalah pusing akan sakit. Jadi, doktor buat keputusan untuk lakukan pembed4han,” katanya menerusi satu entri di Instagram.

Dalam hantaran tersebut Mila yang menyambut ulang tahun kelahiran ke-33 hari ini dilihat mengalirkan air mata ekoran seb4k mengenangkan suaminya itu yang perlu dibed4h.

“Doktor cakap bukan pembed4han maj0r, min0r sahaja. Tapi ya lah, perasaan seorang isteri itu lain. Kita nampak suami kita naik katil pergi dewan pembed4han pun dah rasa lain.

“Esok (hari ini) ulang tahun kelahiran saya. Saya berdoa kepada Allah, saya tak nak apa-apa, saya cuma minta Allah beri kesihatan baik kepada suami saya, itu sahaja,” katanya.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by B I Z M I L L A (@mila_jirin)

Mila mendirikan rumah tangga dengan Isz Mustapha pada November 2015.

Pasangan itu dikurniakan anak Mohd. Arif Zikri yang kini berusia tiga tahun.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: GEMPAK

Apa komen anda?