“Apa tak cukup sempurna ke ciptaan Tuhan?” – Sekali Lagi Buat Pembed4han Wajah, Safiey Ilias ‘Ditarbiah’ Netizen Bertubi-tubi

Rasanya sudah lama juga kita tak dengar cerita mengenai Safiey Ilias kan? Kalau dulu sibuk kisah mengenai penghijrahannya dan kemudian kisah kembali menjadi wanita semula. Uish macam-macam! 

Namun semalam vir4l di media sosial perkongsian Safiey Ilias sendiri di Facebook berkenaan penampilan terbarunya. Menurut perkongsian tersebut, Safiey sekali lagi membuat pembed4han wajah dan kali ini melibatkan bahagian kening dan bawah hidung. 

“Ratu nak tanam lebihan kul1t tu” 

Dalam perkongsian tersebut, Safiey memberitahu pembed4han yang dilakukan demi mencantikkan wajah itu adalah satu kepuasan bagi dirinya daripada menyak1tkan hati dan memikirkan orang yang tidak menghargai dirinya.

Tambahnya lagi, dia mahu menanam lebihan kulit hasil daripada pembedahan yang dibuat, namun masih keliru cara untuk melakukannya.

“Udoh-udoh ler tu Apit, dulu dah encem udoh diubah-ubah pulak” 

Seperti tidak terkejut dengan apa yang dilakukan Safiey kali ini, netizen telah meninggalkan komen-komen tarbiah dan meminta pengasas produk kecantikan tersebut menghentikan ‘kerja g1la’ ini.

Menurut netizen, ubahlah sebanyak mana pun yang dia mahukan, namun perkara ini tidak mengubah fakta bahawa dia seorang lelaki. Haish… min pun tak tahu nak cakap apa dah kan… 

Marilah kita berdoa satu hari nanti Safiey akan betul-betul berubah. Aamiin. 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Lobak Merah

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Apa tak cukup sempurna ke ciptaan Tuhan?” – Sekali Lagi Buat Pembed4han Wajah, Safiey Ilias ‘Ditarbiah’ Netizen Bertubi-tubi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*