“Tak Payah Nak Botakkan Kepala”- TMJ PerIi Syed Saddiq?

Di laman Twitter ketika ini hangat memperkatakan mengenai status laman Insta Story yang dimuatnaik oleh Tengku Mahkota Johor,Tunku Ismail Idris Abdul Majid Abu Bakar Iskandar ibni Sultan Ibrahim.

Perl1 Syed Saddiq?

Dalam status tersebut yang turut berkongsi sebuah foto cek pemberian baginda,  Tunku Ismail atau lebih dikenali sebagai TMJ dikatakan seolah-olah memerli Syed Saddiq Syed Abdul Rahman selepas ahli parlimen Muar itu bernazar ingin memb0takkan kepalanya jika berjaya mengutip sumbangan sebanyak RM200,000.

Berhenti Gunakan Penduduk Muar 

Menerusi kenyataan itu, TMJ berharap individu yang dimaksudkannya itu tidak lagi menggunakan penduduk Muar untuk kepentingan peribadi selain menghentikan pen1puan termasuklah membatalkan niat untuk botakkan kepala.

Terdahulu, Syed Saddiq menyatakan kempen tersebut adalah untuk mengutip dana bagi membeli sebuah komputer riba buat 100 orang pelajar dalam kawasan parlimen beliau. Bekas Menteri Belia dan Sukan itu telah melancarkan kempen #1keluarga1laptop tersebut dengan matlamat setiap keluarga di Parlimen Muar akan memiliki sebuah komputer riba untuk kegunaan anak-anak mereka.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tak Payah Nak Botakkan Kepala”- TMJ PerIi Syed Saddiq?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*