Selepas PU Riz, Ini Pula Komen Neelofa Kpd Gadis Yg Memf!tnahnya Buat Ramai Terdiam

Pembantu peribadi (PA) kepada selebriti popular, Neelofa iaitu Nadiah Khairuddin sebelum ini mengesahkan dirinya sudah berhubung dengan individu yang dipercayai memuat naik paparan skrin WhatsApp yang tular membabitkan Neelofa dan PU Riz baru-baru ini.

Nadiah berkata, dia sudah menyerahkan wanita dikenali Syamira Safiya itu kepada pihak peguam untuk tindakan lanjut.

“Selepas saya memuat naik wajah serta memintanya untuk tampil, akhirnya wanita itu menghubungi saya secara peribadi di media sosial selepas tiga jam ia dimuat naik.

Neelofa beri nasihat

Dalam status terkini, Neelofa tampil memberi nasihat dan dia memaafkan individu terdebut dengan seikhlas hati

Menurut Neelofa, perjanan masih jauh dan apa yang berlaku ada hikmah yang tersembunyi

Berikut status yang di muat naik oleh Neelofa di IG rasmi milik beliau

Sebelum ini Individu yang didkwa menyebarkan fitn4h mengenai hubungan pendakwah bebas, PU Riz dan pengacara, Neelofa pada 26 Disember lalu tampil membuat permohonan maaf secara terbuka.

Wanita yang dikenali sebagai, Syamira Safiya menerusi rakaman video yang diterima Harian Metro berkata, segala yang disebarkan di laman Twitter adalah fitn4h.

“Saya ingin memohon maaf secara terbuka kepada Encik Haris atau PU Riz dan keluarga di atas segala tudhan yang dilakukan. Saya sedar bahawa segala tudhan ini banyak bertentangan dengan apa yang Islam ajarkan.

“Saya sangat menyes4l dengan f1tnah yang saya mulakan di media sosial. Saya sangat berharap agar Encik Haris dan sekeluarga dapat memaafkan saya seikhlasnya,” katanya.

Terdahulu, Harian Metro melaporkan, segala tudhan itu dijawab dan dinaf1kan Neelofa menerusi hantaran video di Instagram dan kenyataan rasmi yang diedarkan kepada pihak media minggu lalu.

Neelofa ada masalah personaliti narsistik?

PETALING JAYA – Tular dalam laman sosial hari ini tentang kajian dan pemerhatian yang dibuat oleh seorang pengguna Facebook bernama Putera Nur Muhammad Raihan selepas mendakwa selebriti popular, Neelofa sebenarnya mempunyai gejala mental yang dipanggil narsistik atau Narcissistic Personality Disorder (NPD).

Menerusi penulisan yang dimuat naik dalam Facebook miliknya, lelaki tersebut memberitahu bahawa dia gemar membuat kajian tentang sifat psikologi seseorang dan mengaku telah menjalankan berpuluh-puluh kajian tentang Neelofa.

“Aku dah sampai pada titik pencarian kajian tentang psikologi seseorang yang aku minat iaitu Neelofa.

“Aku suka karakter Neelofa dan siapa kenal aku, aku suka menulis tentang psikologi manusia,” katanya.

Dalam kajian tersebut, lelaki terbabit memberitahu tahap NPD selebriti tersebut berada pada ‘aras tinggi’ berdasarkan beberapa kenyataan yang pernah Neelofa berikan terhadap media.

Dalam penjelasan kajian yang dimuat naik tersebut, lelaki itu telah menggunakan beberapa contoh kontr0versi yang terjadi terhadap Neelofa sebelum ini sehinggalah kepada perkembangan terbaharu membabitkan dirinya dengan pendakwah bebas yang juga bakal suaminya, PU Riz.

“Aku tolak sekeras-kerasnya khabar angin yang bersandar daripada cakap-cakap orang walaupun nampak berasas,” jelasnya mengenai pembentangan teori berkenaan.

https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=4165585970135451&id=100000522674918

Walaupun hantaran yang dibuat oleh lelaki terbabit sangat panjang dan kelihatan meyakinkan, namun apa sahaja yang dijelaskan oleh lelaki tersebut hanyalah teori sahaja dan sukar untuk mengesahkannya.

NPD ialah keadaan seseorang yang menganggap dirinya jauh lebih penting daripada orang lain, memiliki keinginan yang tinggi untuk dipuji atau dibanggakan dan memiliki sifat empati yang rendah terhadap orang lain.

Terdahulu, Neelofa dan PU Riz atau nama sebenarnya Haris Ismail sohor dalam Twitter selepas netizen mendakwa hubungan mereka kini dilanda badai.

Bagaimanapun, Neelofa dalam satu kenyataan menerusi video yang dimuat naik pada 27 November lalu memberitahu bahawa setiap hubungan ada cerita-cerita tersendiri dan tidak manis untuknya mengeluarkan kenyataan membelakangi ahli keluarga.

Bahkan, bekas pengacara MeleTOP itu juga berkata, keluarganya kini dalam proses perbincangan untuk mencari titik penyelesaian untuk kedua-dua belah pihak

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : http://trendingsangat.pw/gadis-maaf-neelofa/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Selepas PU Riz, Ini Pula Komen Neelofa Kpd Gadis Yg Memf!tnahnya Buat Ramai Terdiam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*