“Tak Tahu Anak M4ti Sebab Apa”- Tuntutan Bekas Suami DSV Ini Mengejutkan

Bekas suami Datuk Seri Dr Hasmiza Othman (DSV)Mohd Amin Yasin, 43 mengeluarkan kenyataan bahawa akan menuntut harta dua anak yang meningg4l dunia termasuk pampasan insurans mereka kerana tidak berpeluang untuk menatap wajah mereka buat kali terakhir.

“Saya akan tuntut harta sepencarian dan harta dua anak saya yang sudah meningg4l dunia. Kes Di mana anak saya meningg4l dunia pun saya akan buka balik. Kita akan buka balik dari awal sampai akhir”

“Kita tak tahu mereka m4ti sebab apa. Anak pun saya tak dapat lihat buat kali terakhir masa tu.”- katanya menerusi video yang dimuatnaik di Metro TV.

Seperti mana yang diketahui, dua cahaya mata mereka Muhammad Eddie Zuhdie  dan Muhammad Edrie Zikrie, meninggal dunia dalam kejadian keb4karan di rumah Dr. Vida di Meru Hill, Ipoh pada 2013.

Amin bercer4i dengan Dr Vida pada 2008 iaitu selepas lapan tahun mendirikan rumah tangga.

Dalam perkembangan lain, Mahkamah Tinggi Syariah di Kota Bharu Kelantan, hari ini menolak tuntutan hadanah yang dibuat bekas suami usahawan kosmetik itu terhadap dua anaknya Edlynn Zamilleen, 16, atau lebih dikenali Cik B dan Muhammad Eric Zaquan, 14, (Kacak).

Keputusan dibuat Hakim Syarie Datuk Abu Bakar Abdullah Kutty selepas mendengar hujah kedua-dua pihak.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : Murai.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Tak Tahu Anak M4ti Sebab Apa”- Tuntutan Bekas Suami DSV Ini Mengejutkan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*