‘Hang Pi Langkawi, Balik Bawa Peny4kit’ – Sharnaaz Ahmad Sound Rakan Artis?

Sangat membimbangkan apabila terdapat kes dari beberapa individu yang baru pulang dari Pulau Langkawi dijangk1ti posit1f Co.vid-19. Malah, v1ral di sosial media menyaksikan orang ramai bercuti ke Langkawi dengan kelihatan tidak mempratiskan penjarakan sosial sepertimana disarankan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Terbaru, pelakon Sharnaaz Ahmad terpanggil memberi respon dan pendapatnya berhubung insi.den yang berlaku di Pulau Langkawi itu. Pelakon lelaki ini turut tempelak orang ramai yang gagal mempraktiskan SOP ketika mereka bercuti di sana.

Memandangkan pihak kerajaan telah mengeluarkan perintah kebenaran merentas negeri hanya ke beberapa buah daerah yang bukan zon merah, maka, ramai di antara kita mengambil kesempatan untuk bercuti bersama keluarga dan rakan-rakan. Di samping bercuti juga ada segelintir rakyat kita kurang peka dengan penjarakan sosial dan SOP yang disarankan.

Begitu juga keadaan di Pulau Langkawi yang menyaksikan ramai rakyat kita mengambil kesempatan untuk bercuti di sana. Tidak hanya itu, Sharnaaz Ahmad menerusi laman Instagramnya berkongsikan pendapat mengenai perkara tersebut.

Aku tak kisah hampa party ka. Aku tau hampa stress. Tapi hampa tengok banyak kes mai dari Langkawi. Bab bercuti tak pa la juga, yang bab berlepak, makin ser4m aku tengok. Aku betul tak faham la kerajaan bagi pi bercuti, dah tau kes macam ni. Tapi aku pun tak pandai bab macam ni. Depa lebih tau.

Sharnaaz turut menyifatkan mana-mana individu yang baru saja pulang dari Langkawi untuk menjalani tempoh kuara.ntin kendiri sepertimana disarankan. Dia juga risau sekiranya mana-mana individu membawa wabak tersebut lalu menya.kiti ahli keluarga dan kenalan selepas pulang dari percutian di sana.

Tau la vaksin nak masuk Malaysia. Aku jadi sedih government dah buat, hampa tak mau ikut semua tu. Aku dah tengok kawan-kawan aku yang kena… sek.sa. Tak mau la macam tu. Aku dah tengok kawan-kawan artis yang ada kontak rapat dok masuk office juga. Dok buta perut. Penting diri dok ada kebaikan dan keburukan la.

Ni namanya dok buruk dah ni. Ramai dok test Co.vid, ingat murah ka? Tak ka buta dok cari penya.kit? Yang dok pi Langkawi tu dok bayaq kat ang ka? Hang dok pi Langkawi balik mai bawa penya.kit. Yang aku dok cerita yang dok pi bercuti beriya tu. Fikiq la dok balik mai jumpa member tu. Mungkin hang ada duit tapi depa tu takda duit.

Sumber: Sharnaaz Ahmad Via Ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber : https://www.tehtarikkaw.com/2021/01/05/pi-langkawi/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "‘Hang Pi Langkawi, Balik Bawa Peny4kit’ – Sharnaaz Ahmad Sound Rakan Artis?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*