“Saya Lega Episod Sedih Saya Akan Berakhir” – Nadia Brian mula bercakap soal pengganti??

Rumah tangga yang dibina hanya mampu bertahan setahun sahaja dan bakal bertemu titik noktah, pelakon Nadia Brian berkata apa yang berlaku menjadikan dirinya lebih kuat dan mat4ng.

Ujarnya, tiada siapa yang mahukan percera.ian namun dia reda jika sudah tertulis jodoh hanya sampai setakat itu sahaja. Kata Nadia lagi, dia lega episod sed1hnya akan berakhir dan mahu membuka buku baru.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nadia B 🍒 (@nadia.brian)

“Setiap orang yang berkahwin mahu rumah tangga itu kekal. Sebelum berkahwin, saya sangat gembira dan ‘happy go lucky’. Saya fikir kalau berkahwin mahu ia hingga akhir hayat. Tapi, apabila Allah kata jodoh kita sampai di situ, kena ‘move on’. Apa yang terjadi ini mengajar saya menjadi seorang yang lebih matang dan lebih kuat.

“Sekarang ini, untuk bersedia apa jua kemungkinan, sebenarnya kita kena sentiasa bersedia. Ada dugaan atau tak, kena bersedia. Macam saya, saya lega apabila episod sedih saya akan berakhir. Saya tidak mahu ingat lagi perkara sed1h yang berlaku. Saya nak tutup buku lama dan buka buku baharu. Saya nak aura baharu yang lebih positif,” katanya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nadia B 🍒 (@nadia.brian)

Meskipun berdepan kegag4lan dalam rumah tangga, Nadia berkata dia tidak akan sesekali memb3nci perkahwinan. Ujarnya, dia juga mahu rasa bahagia dan menimang cahaya mata seperti wanita lain.

“Soal cari pengganti, bukan keutamaan saya ketika ini. Belum masanya lagi. Tapi, tidak bermakna pula saya ser1k dengan perkahwinan. Saya pun nak berasa bahagia dan ada zur1at juga.

“Tak boleh cakap b3nci dengan perkahwinan. Sebab kita tidak tahu apa akan terjadi selepas ini. Cuma, apa boleh dibuat adalah belajar daripada kesil4pan. Banyak saya belajar soal perkahwinan sepanjang setahun berkahwin. Apapun, saya mendokan semua orang dapat rasa kebahagiaan. Tak nak sak.itkan hati orang,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: rotikaya

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Saya Lega Episod Sedih Saya Akan Berakhir” – Nadia Brian mula bercakap soal pengganti??"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*