Guna Duit i-Sinar, 6 Beradik Buat Kejutan Hadiahkan Ibu Gelang Emas

Pengumuman pengeluaran wang i-Sinar KWSP ternyata memberi sinar baharu buat mereka yang terjej4s susulan p4ndemik COV1D-19. Difahamkan, mereka yang tersenarai dalam kumpulan pertama I-Sinar sudah pun menerima wang tersebut.

Namun berbeza buat enam beradik ini yang menggunakan wang tersebut untuk menggembirakan hati ibu mereka dengan menghadiahkan barang kemas.

Sambut hari lahir insan istimewa

Menerusi satu perkongsian video di aplikasi TikTok, Norsilawati Mohamad berkongsian dia dan adik-beradiknya terus ke keadi emas untuk membeli hadiah tersebut.

Part 1

Ternyata, viideo dik0ngsikan mendundang seb4k di kalangan netizen apabila melihat re4ksi ibu mereka yang menangis kegembiraan apabila menerima hadiah tidak disangka-sangka daripada anak-anaknya.

Part 2

Menurut Norsilawati, pemberian mereka adik beradik tidak seberapa jika dibandingkan dengan peng0rbanan ibunya yang banyak berkorban untuk mereka.

Katanya, ibunya sering bangun awal untuk menyiapkan sarapan pagi untuk anak-anak sebelum mereka keluar bekerja dan cucikan pakaian kerja namun tidak sedikit pun mengeluh.

Diruangan komen, rata-rata netizen turut rasa terharu dengan kejutan yang dilakukan serta memvji tindakan mereka itu yang menjadi inspirasi kepada orang lain untuk terus berb4kti dan membahagiakan ibu bapa selagi mereka masih hidup di dunia ini.

SUMBER: TikTok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: GULAPOP

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Guna Duit i-Sinar, 6 Beradik Buat Kejutan Hadiahkan Ibu Gelang Emas"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*