Fatin Afeefa ‘Tergamam’ Anak Dkwa Bekas Suami Tidur Sebilik Dengan Wanita Lain?

Umumnya mengetahui, penyanyi dan pelakon cantik Fatin Afeefa sudah bercer4i dengan suaminya Adam Shah, pada tahun 2017. Pencer4ian itu berlaku setelah empat tahun mereka berumah tangga. Hasil perkahwinan tersebut, mereka berdua dikuarniakan seorang dua cahaya mata iaitu Adam Aish Arrian dan Ivy Herra Sophia.

Terbaru, menerusi Instastory yang dimuat naik oleh Fatin Afeefa di laman Instagramnya, dia terkejut apabila anaknya mendkwa bekas suaminya tinggal di dalam bilik yang sama bersama teman wanita. Perkara tersebut telah diceritakan oleh anaknya menerusi satu panggilan video yang dibuat.

Perbualan bersama anak

 

Foto: Gempak

Memetik laporan Gempak, anaknya menceritakan dia tidur bersama bapanya, aunty Candy dan abang Danial dalam satu panggilan yang dibuat Fatin.  Jawapan anaknya ketika itu membuat dia terg4mam.

In the same room is it? Yaa (jawab anaknya)

Foto: Gempak

Susulan daripada itu, Fatin kelihatan berang dengan tindakan bekas suaminya itu. Menerusi beberapa perkongsian yang dimuat naik di Instastory, dia meluahkan rasa kec3wa kerana sering ‘dipandang serong’ oleh sesetengah masyarakat dan menyatakan dia sama sekali tidak pernah melibatkan anaknya dalam perhubungannya.

Jangan sesekali dekati anak aku lagi!

Foto: Gempak

Menerusi tangkap layar Whatsapp tersebut, Fatin bertanyakan kepada bekas suaminya mengenai statusnya bersama perempuan tersebut. Namun, bekas suaminya dilihat seolah-olah menafikan dia telah berkahwin dengan perempuan tersebut..

Foto: Gempak

Terkini, segala posting tersebut sudahpun dipadam olehnya, dan dia meminta maaf atas tindakannya. Jelasnya, jika isu ini melibatkan anak-anak dia tidak sanggup untuk memendam secara seorang diri.

Walaupon Instastory tersebut telah dipadam olehnya, itu tidak bermaksud dia setuju dengan apa yang telah dilakukan oleh bekas suaminya.

Sumber: Fatin Afeefa & Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Fatin Afeefa ‘Tergamam’ Anak Dkwa Bekas Suami Tidur Sebilik Dengan Wanita Lain?"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*